Witam wszystkich jestem tu nowy jakiś czas temu kupiłem skutera,Zipp Vapor z 2011r ,przejechane miał 961 km,na prostej potrafi pojechać 70km/mnie wiem jakie blokady ma ściągnięte, mianowicie chodzi mi o to że ost dałem go do pewnego mechanika teraz skuter momentami się dławi strzela z rury traci moc falują obroty,po lewej stronie jest śrubka którą jak kręcę obroty spadają bądź są wyższe i ma albo mniej mocy bądź więcej,jak to ustawić i dlaczego tak dużo pali aczkolwiek jeżdżę tak 60/70, 75 km/h
kupiłes skutera nie skutera. Ten skuter.
skoro mechanik popsuł to niech naprawia. w jakim celu go wstawiałes do mechanika?
Do mechanika poszedł bo gasł mi na światłach, cały czas musiałem dodawać gazu i utrzymywać go na obrotach , poza tym złapałem kapcia z tyłu chciałem to sam zrobić ale nie miałem jak i gdzie więc mechanik założył nową oponę wyregulował zawory i niby ustawił gaźnik , owszem skuter był zrywniejszy aczkolwiek gasł dalej , odpala bez problemu , pojechałem znów by coś z tym zrobił pokręcił śrubkami , nie wiem czy od mieszanki czy wolnych obrotów , skuter osłabł trochę zaczął jechać wolniej i strzelać , sam zacząłem kręcić tą śrubką , lewa strona gaźnika , i jedzie dobrze ponad 70 ale dużo pali i strzela z rury cały czas , pozdrawiam .