witam tak jak w temacie jakieś 2 tygodnie temu wmieniałem w skuterze karter z racji tego że był uszkodzony po złożeniu silnika spowrotem i wsadzeniu w ramę okazało się że skuter rusza z wysokich obrotów po dogłębnej analizie dlaczego tak jest doszedłem do wniosku ze sptrzęgło ślizga się po dzwonie czego nie miało miejsca przed rozebraniem moje pytanie brzmi dlaczego tak się mogło stać?
a może pasek się ślizga?
witam pasek raczej nie ponieważ jest naciągnięty prawidłowo zauważyłem że sprzęgło ślizga się po dzwonie ale nie wiem dlaczego
tzn po czym wnosisz że ci się sprzęgło ślizga po dzwonie a nie pasek po korektorze?
wnioskuje po tym że odpaliłem skuter następnie ściągłem pokrywe paska w gdy tylnie koło przydusiłem do ziemi było widać jak sprzęgło slizga się po dzwonie i wylatuje dym
dzwon był bardzo gorący i przebarwiony od gorączki
no to dzwon do wymiany bo przegrzany to już śmieć. Do tego sprzęgło do przeglądu - ilość syfu, stan sprężynek i stan okładzin - zeszklone kwalifikują je do wymiany
tylko ze mam więcej kompletów dzwonów i sprzęgieł i na każdym komplecie się tak dzieje
stan okładzin 80 procent sprężyny nowe syfu brak
czysta abstrakcja
to są na pewno komplety spasowane średnicami? może wszystkie zużyte za mocno
możliwe że tak pytanie moje do ciebie jaka różnica srednic powinna być pomiędzy dzwonem a sprzęgłem ?
tak czy inaczej muszę kupić nowe części bardzo dziękuje ci za pomoc przynajmniej wiem gdzie jest problem