Skuter - raz pali, raz nie pali

Szukałem już a kilku forach ale nic nie znalazłem (albo szukać nie potrafię ;p) Bynajmniej posiadam Kingway Fonero i mam następujące pytania ;p

1. Zimny nie pali z rozrusznika elektrycznego, dopiero jak kilka razy ruszę manetką do oporu i potem na rozrusznik to zdarzy się że złapie i zapali (Naturalnie podczas odpalania manetka delikatnie odkręcona). Jak złapie i zapali to jeżeli nie będę ruszał manetki to zgaśnie po 10-20s (ale to podobno naturalne w chińskich 4t ;p) Ciepły pali na dotyk

2. Istnieje możliwość naciągnięcia paska który przekłada napęd na koło?

Miałem podobny problem oddałem skuter do naprawy ćiężko jest samemu zrobic rozrusznik u mnie padło sprzegiełko kierunkowe w rozruszniku czyli bendix tera pali po sekundzie

Ale rozrusznik normalnie kręci, jak wciskam guzik to kręci i słychać jak ruszę manetą że silnik próbuje złapać, czyli rozrusznik do wymiany ;>

Przypuszczam że pomogła by regulacja gaźnika.Albo jest kiepska świeca. Co do paska to nie kumam co masz na myśli.

Sailen wrote:

Ale rozrusznik normalnie kręci, jak wciskam guzik to kręci i słychać jak ruszę manetą że silnik próbuje złapać, czyli rozrusznik do wymiany ;>

Jeśli rozrusznik dobrze kręci to jaki to ma sens go wymieniać?

To było zapytanie ;D Wybacz bez pytajnika ;p Gaźnik regulowany, a co do paska rozumiem że trzeba wymienić ;p bardziej chodzi mi o to że raz pali raz nie, jak mu się podoba ;/

Regulacja gaźnika po wymianie świecy.
Co to za skuter? ile przebiegu? Można też zmierzyć kompresje.

A z kopki jak odpala

W kopce muszę wymienić półksiężyc bo starty, skuter to 'Kingway Fonero 4T' przebieg to ponad 9k na liczniku, ma 3 lara i rok stał nie używany

Dostałem go od poprzedniego właściciela ze względu na padnięta elektrykę... Elektrykę zrobiłem na cacy, ale powstał problem z odpaleniem ;p

Dużo moze być przyczyn a jeszcze ustawienie zaworów

Miałem podobny problem ale samo po jakimś czasie przeszło.Jest to mój pierwszy wpis na forum i zauważyłem,że jakiś miesiąc temu ktoś miał problem z regulacją zaworów,tutaj zobaczysz jak to zrobić:http://www.youtube.com/watch?v=xYPJM8jp5F8&feature=player_embedded Film jest po niemiecku ale to żaden problem.Troch e jestem zaskoczony szybkościami skuterów tu podanych 80 km/h i aż 30 sek.do 50.Mój skuter nawet z górki pojedzie maks.45 a przy rozpędzaniu ledwie reaguje na manetkę gazu jakby żył własnym życiem którego celem jest nie dopuszczenie do szybkości większej niż 35 km/h.Nie jest odblokowany trochę bez sensu byłoby wymieniać sprzęgło,wariator,gaźnik,tłumik i części silnika na markowe.jest regularnie serwisowany:mycie filtra powietrza i wymiana f.paliwa gaźnika nie mogę wyczyścić ponieważ przy próbie rozkręcenia go łby śrub wyrobiły się teraz to chyba tylko młotek.Przy przebiegu około 3500 km przez dwatygodnie rozpędzał się bez problemu do 60 no ale szybko mu przeszło,Teraz ma 10.000 km jest użytkowany cały rok pali na dotyk .zimą przy mrozach na kopkę za pierwszym razem nie jest garażowany ciśnienie pewnie ma dobre innaczej nie odpaliłbym w zimie,olej półsyntetyk nie zmieniany od 9000 km.Mogę tylko pozazdrościć tym którym skuter nie rozpędzi się w 30 sek.do 50 a a musi to trwać 33sek.Pozdrawiam

Na filmie tego nie było zawór ssący-górny- 0.05 wydechowy-0.08-

E to jakiś nowy skuterek na tym filmiku wygląda na super nówke