Jadę skuterem przy pred. max i manetce gazu odkreconej na full skuter nagle sie przydusza, zaczyna zwalniac i jest zero reakcji na gaz po czym staje i gasnie, mozna go odpalic dopiero po chwili. bo od razu nie odpali. dodam rowniez ze odpala dopiero po przekreceniu stacyjki na off i spowrotem na on. tak jak by sie cos resetowalo i pozwalalo odp skuta.
Skuter jest po czyszczeniu gaźnika w serwisie.wiec gaźnik odpada i jego regulacja..
prosze o pomoc osoby ktore sie znaja na mechanice.
tak jak madi powiedział. Wyreguluj gaźnik bo na max obrotach dostaje za mało paliwa i to może być przyczyna gaśnięcia. PS. w nie których serwisach są mechanicy którzy naprawiali polonezy a nie skutery :)
ale on nie muli dodając gazu tylko jadąc predkoscia max powiedzmy z 10 min non stop nagle momentalnie przestaje ciagnac skuter nie reaguje na ruch manetki gazu obojetnie w jakim jest polozeniu. zwalnia i gasnie , po chwili jak go odpale problem znika reszte dnia jezdze na max i jest dobrze, zaskakujace jest to ze taki objaw wystepuje sporadycznie gaznik jest ok , byl czyszczony i regulowany , skuter jezdzi w pelnym zakresie bardzo dobrze i podczas przyspieszania jak i trzymajac v max przez dluzsza droge aleeeeeeee czasem ten objaw wystepuje co opisany jest wyzej w poscie....
gdyby byl to gaznik to sytuacja bylaby taka sama przy v max jesli dawka jest zle ustawiona, a dzieje sie tak raz na jakis czas???mam racje???
U mnie zaczęły się podobne jazdy. Wczoraj po osiągnięciu prędkości maksymalnej były przerwy w pracy silnika aż wyhamował do 40 na godzinę. Dziś nawet przy ruszaniu mulił się. W poniedziałek wyjąłem tę zwężkę w filtrze powietrza ale różnic jakichś nie było. Chociaż to właśnie może być powodem czegoś takiego u mnie ale głowy nie daję. Może to silnik się kończy. Gaźnik dwa tygodnie temu b ył starannie czyszczony, przedmuchiwany i regulowany.
skuter jest nowy , wiec to nie koniec silnika u mnie serisowany regularnie odpowiednio dotarty, jest na gwarancji ale zanim go zawioze chyba raczej dopiero na wiosne chcialem sie dowiedziec czy ktos juz mial z tym problem:)
Wina gaźnika lub nie. Sprawdź czy wężyk od kranika nie jest nigdzie zagięty a wąż podciśnieniowy od pompy paliwa jest szczelny i dobrze połączony.
Objawy które opisujesz to efekt zbyt wolnego napełniania się komory paliwowej w gaźniku. Winnym może być też pływak oraz zawór iglicowy. Można źle je złożyć a wtedy takie objawy będą występowały bo paliwo za wolno płynie do gaźnika. Przy maksymalnej prędkości zapotrzebowanie silnika na paliwo jest bardzo duże. Dwa razy większe niż przy 55 km/h.
Bardzo możliwe jest jeżeli masz standardowy filtr od chińczyków 139QMB tj. z taką rurką chwytakiem powietrza Może sie skuter przez to dusic dławic przy wiekszej predkosci czy tez wietrze , miałem u siebie taki problem kiedy gąbka ograniczająca powietrze przy wlocie zagineła w akcji ;D