Wiatam.
Posiadam skuterek peugeot speedfight3 , z cylindrem 70 CC Top performance. Mam w nim założony gaźnik 21mm dellorto i mi strasznie dużo palił (8L/90 km) i też go zalewało. Przy zwalnianiu jak dodałem gazu na max strzelał z tłumika . Postanowiłem zmienić gaźnik na dellorto 19mm i skuterek przestał działać. Był regulowany i nic. Co to może być.? Dodam jeszcze że mam air boxa a nie stożek. I wszytko działało. Pomocy.
jeżeli zmieniłes tylko gaźnik to znaczy że albo go niezbyt poprawnie zamontowałeś albo gaźnik jest totalnie nie wyreguowany lub uszkodzony.
Ale wiele nie wygrasz taką zamianą. Mi na 19mm gaźniku i 10KM cylindrze wciągał 6.5-7.7 średnio
To pytanie z innej beczki. Cylek zatarty to już wiadomo bo u mechanika bylem. Poprzedni właściciel chyba olał docieranie. Jaki cylinder kupić żeby leciał tak mniej więcej z 80/85 km/h.
Kupować znowu tego Top Performance .? Czy jakiś inny. I jak docierać taką 70 CC. Dodam że nie używam dozownika tylko mieszam bezpośrednio w karnistrze i tankuje. Jakim olejem ? Mineralnym czy syntetykiem. Żeliwny czy aluminium.? Przepraszam za taką dużą ilość pytań ale jestem laikiem w tych tematach. Dopiero się uczę.
malossi sport 70, Dr evo 70, Top performance… każdy z mocą około 10KM bedzie dobry żeby pojechac ten 80km/h
A docieranie.? Bo już wiele metod czytałem ale myślę że ty będziesz wiedział najlepiej bo jestem pojętny. I jaka proporcja klasycznie 1:50 czy jakieś inne
docieranie jest proste - nie pałować. U mnie producent S6 zalecał lać 1:33 na docieraniu i tak bliżej tego 1000km przechodzić na docelowe 1:50.
Ale to zawsze producent cylindra powinien dostarczyć taką informacje na jakiej mieszance na nim jeździć
Dzięki wielkie.