Witam od 2 lat posiadam skuter 4t (chińczyka) z poczatku chodził bardzo ładnie mial vmax 76km/h z czasem predkosc zaczela spdac do czasu az skuter stracił kompresje po wymianie cylindra i glowicy na 80 skuter jechal juz ledwo co 60 chcialem poprawic vmax kupiłem wariator wm sprzęgło wm lecz to nic nie dalo.Gdy raz pożyczyłem go koledze zatarł go więc ponownie zmienilem cylinder na 80cmm wszytsko jest zrobione idealnie rozrzad co do ząbka luzy to: 0.05 i 0.07 wymieniłem świece cewkę zapłonową lecz po dotarciu skuter nie chciał sie wkrecac na wysokie obroty podczas jazdy myslalem ze to wina rolek mialem rolki 5.5g wario wm sprzeglo wm zmienilem rolki na 4.5 g to samo 4g to samo 3.5g to samo na 8.5g nawet przyśpieszenia nie mial dobrego na lżejszych max do 30 km/h ładnie sie zbiera nwm czym to jest spowodowane gaznik czyscilem i regulowałem , skuter nie za bardzo trzyma niskie obroty czasami dziala nie równo podczas jazdy skuter tak jak pisałem wczesniej ma dobre przyspieszenie gdy rozpedzi sie max do 50km/h ma muła nie chce przyspieszyc slychać taki dzwięk jak by miał ciekzo nie wiem co mam robić włożyłem juz w niego kupe kasy nie chce wiecej w niego inwestować proszę o pomoc
no to może jednak regulacja gaźnika… tzn wymiana dyszy i regulacja od nowa.
Miałem zestaw naprawczy do. Tego gaźnika wymieniłem wszystkie części na dyszy 90 było jeszcze gorzej. Nie zabardzo opłaca się kupić nowy gaźnik skoro w tym są wsyztskie nowe dysze i membrana. Ale przy opalaniu słychać taki dziwny dzwiek i spaliny cofaja się gaźnikiem ale. To tylko podczas opalania jak by rozrząd był źle ustawiony. Ustawiony jest dobrze bo magneto mam pokryte z kraterem bo zeskanuje z znaku i muszę je blokować blokada do wariatora jak myślicie zrobić żeby samo wskoczyło w te pozycje czy zablokwac i ustawić na “T” czyli zostawić tak jak jest teraz