Skuter nie chce odpalić :(

Witam Wszystkich !

Mam problem z moim skuterkiem (niestety byłem głupi i kupiłem go w Carrefour’ze :frowning: )
Skuter jest firmy JAZZ, dane skutera podaje niżej (z ksiązki dołączonej do skutera):

Jazz 50 (RMMotor)
Silnik: 4 suwowy o pojemności 49,5 cm i mocy 2,8KM

Nie chce odpalić, ani z elektryki ani z kopki sad.gif(
Stało się to tak ze pewnego dnia jechałem (był to czerwiec) , i mi zgasł, zjechałem na pobocze, próbowałem odpalić ale nie dało rady, poczekałem 10 min i odpalił, po jakis 200 metrach znów zgasł, znów poczekałem 10 min i odpalił… Zaprowadziłem go na działke (tam go trzymałem)
Następnego dnia próbowałem odpalić i już do tej pory się nie dało odpalić :confused:

Wyczyściłem filtr powietrza
Świeca jest dobra lecz nie wymieniałem

Chciałem dodać że w tematyce motoryzacji jestem CAŁKIEM ZIELONY :confused:
Skuter był w serwisie, powiedzieli że jakaś cześć w silniku poszła (nie powiedzieli jaka) i że jest bardzo rzadka do zdobycia bo to chiński skuter. Więc jakby ktoś przypuszczał co się mogło stać to bardzo prosiłbym o pomoc.

Za wszystkie odpowiedzi Wielkie Dzieki !

Pracuj nad ortografią. excent

na moje to się zatarł :slight_smile:
kopka chodzi lekko czy ciężko??

Właśnie kopka tak jakby się trząsła :confused: Niekiedy sama nawet nie wraca :(( A jak chodzi to ciężko powiedziec, bo nie wiem jak to mocno a jak lekko, jak dla mnie to z poczatku trzeba było więcej siły włożyć teraz już tak lżej :confused:

według mnie to to o czym pisałeś to było tak że ci pewnie tłok puchł trochę postał i już było normalnie a teraz jak trochę postał to pewnie ma trochę oleju w cylku i już w ogóle nie chce odpalić
pokop trochę kopką wykręć świece i zobacz czy nie jest zalana olejem

janica das ist 4-t … xD wiec oleju na świecy nie będzie w życiu chyba że poszły pierścienie olejowe …