http://allegro.pl/show_item.php?item=6177066244
Wszystko fajnie tylko za 2 lata skończy się legalizacja i podstawowe pytanie czy podbiją legalizacje na dalsze lata lub czy dostanie w pl nową
Przerost treści nad formą (czy tam odwrotnie). Skoro Pb pali ~3/100, to po co LPG gdzie pali.... ~3/100? Dla tych kilku złotych? Przecież to nie samochód gdzie na każdych 100km oszczędza się kilkadziesiąt zł.
Berg napisał:
Przerost treści nad formą (czy tam odwrotnie). Skoro Pb pali ~3/100, to po co LPG gdzie pali.... ~3/100? Dla tych kilku złotych? Przecież to nie samochód gdzie na każdych 100km oszczędza się kilkadziesiąt zł.
Nie. To z powodów ekologicznych. W tajlandii gdzie tych skuterów jest milion milonów robi to na zanieczyszczenia. W Szanghaju z racji na zanieczyszczenie ruch jednośladów na PB jest zakazany. Stąd wersje LPG.
bardzo dużo jeździ we Włoszech tego na LPG.
U nas to egzotyka błędnie kojarzona (w wypadku skutera) z oszczędnością (bo jak LPG to tylko żeby oszczędzać przecież).
Nawet dla samego faktu posiadania skutera na LPG warto by go nabyć :P
Oczywiście,oczywiście:D
https://www.google.pl/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=chopper+lpg
Wombat, chyba że tak. Ale w PL to nie ma sensu bo ilość dwóch kółek jest znikoma do ilości samochodów. A'propos: ile kosztuje przegląd? Bo samochodowy jest o ponad 60% wyższy niż normalnie. No i kto zrobi legalizację butli jak się skończy? Ew. czy warto ją w ogóle legalizować (3 lata) lub wymieniać na nową (10 lat).
pytanie czy ta butla ma w ogóle homologacje/dopuszczenie do użytku u nas. Skuter przeglądu nie ma. To sprzedający twierdzi że nie ma bo z niego nie korzysta.
No tak, na to nie zwróciłem uwagi :-)
spalanie zależy od magicznej śrubki waha się w granicach od 2 do 3,5 litra
Nie słyszałem jeszcze o *magicznej śrubce*. Czyli szybciej (albo wolniej) wypalimy sobie zawory. Z tego co wiem to register (lub atuator w nowszych) nie służy do *magii* i ustawiania spalania :-)