Skuter motowell magnet city pali i gasnie

witam. Mam pytanie odnosnie mojego skutera gdyż od pewnego czasu skuter zapala na jakieś 10 sekund i od razu gasnie, po chwili znowu odpala i dalej gasnie tak jak by mu zanikała iskra… wyczyscilem gaźnik wymienilem swiece i iskrownik, ale problem nie ustaje… Mój skuter to motowell magnet city 2t. nie znam się za bardzo na skuterach dlatego proszę o rady co jeszcze mogę sprawdźic??

Wyczyść filtr.
Regulacja gaźnika (paliwo-powietrze).

Zapala normalnie za pierwszym i dopiero gaśnie po 10sek. czy z odpalaniem też ma problem ?

Może paliwo po prostu nie dochodzi… :roll:

W sensię takim, że naleci tyle co tam do gaźnika, odpali, a potem nie nadąża lecieć.
Kraniki lubią robić cyrki :->

Ale sprawdź podstawy :wink:

to chyba nie kranik bo mi swiece zalewa wiec paliwo ma… tylko jeszcze przez gaźnik leje mi benzyne do fitra powietrza… a jak sciagne filtr i przytrzymam tam reka to jak zapali to chodzi juz caly czas tylko muszę tam trzymac reka zeby za duzo powietrza nie bral… a jak puszcze to zgasnie… moze filtr powietrza jest do wymiany? bo czyscilem juz ten i zakładalem ale dalej to samo… jak myslicie? ma ktos jeszcze jakieś pomysly?

Jak po zatkaniu dziury od filtra ręką nie gaśnie to regulacja gaźnika na 100%.

Wkręcaj powoli śrubę od regulacji mieszanki o pół obrotu aż będzie chodził tak jak ma chodzić :slight_smile:

Oczywiście filtr ma być założony

ok jak tylko bede mial chwile to postaram się ustawić ten gaźnik… a jeszcze jedno bo brakuje mi w gaźniku śrubki od regulacji obrotów… czy to moze mieć jakis zwiazek z tym ze gasnie???

Hmmm no teoretycznie może to mieć wpływ … nigdy nic nie wiadomo