Witam was jesteście moja ostatnia nadzieja. Skuter minarelli f10 padnięty tłok przegrany i od temperatury puchl taki kupiłem nie było to z mojej winy. Kupiłem cały kit na 70cm nowy tłok pierścienie cylinder zamontowałem poprawnie strzałka w dół itp itd. Uszczelki pod głowice itp nowe. Nowa świeca nowy filtr paliwa. Po złożeniu nie odpala. Paliwo dostaje iskra jest kranik wyczyszczony gaźnik też. Dostaje paliwo w cylinder odpala wkreca się sam na obroty i gaśnie. To samo z plaka w filtr powietrza. Sam z siebie z kopniaka na 10 kopniec 1 raz coś prychnie a na 50kopniec coś zagada na chwilę i zgaśnie. Próbowałem zwiększać dawkę paliwa bo wiadomo większą pojemność i innych tego typu myków i nic. Silnik oczywiście 2t ktoś wie co może być bo już mi ręce opadają. Kompresji jeszcze nie sprawdziłem bo nie mam przyrządu i już czuję się głupi co może być zwłaszcza że wszystko ma paliwo iskre powietrze.
Membrana pod gaźnik iem też patrzylem z jednej strony odstaje 0,5mm ale z tego co wiem to nie jest aż taki problem. Przed zmianą tłoka itp odpalał od strzała jak zimny zanim tłok nie napuchl i miał dużo siły stawał na 1 kole więc na samym początku nie ruszałem gaźnika ale miał ciężko takze spróbowałem się po
bawić i nic
membrany powinny być szczelne
Siema nie wiem czy tu na ten temat pisac ale mam pytanie czy muszę teraz regulować gaźnik na ten okres bo palę moje f10 i za którymś razem dopiero zaskakuje czy to jest możliwe że kable wilga od temperatury czy Co? A drugie pytanie czemu mam filtra powietrza mokry tzn że mieszanki za dużo dostaje proszę o pomoc
Mokry masz bo ci go zalewa możliwe że możesz mieć zacięty pływak i może dlatego nie pali i masz źle wyregulowany gaźnik, mogą być zawory luźne lub zacisniete
Czyli gaźnik. Wezmę go do serwisu bo jednak aż tak dobrze się nie znam i wolę dać to komuś kto ogarnia a zrobią mi go w chwilę. Kupię jeszcze nowy zawór membranowy. A jak sprawdzić sprawność zaworu? Szczeliniomierz gdzieś mam to ustawienie zaworu z górki. Dziwi mnie fakt że tak zaczęło się po zmianie wszystko podpiolem jak było na początku i dupa zimna. Mimo uszkodzonego tłoka wcześniej odpalał jechał jak trzeba dopóki tłok nie napuchł także dziwne
szczelinomierzem to sie ustawia przerwe na zaworach a nie zawór membranowy. zawór membranowy w stanie “luźnym” ma być szczelny patrząc pod światło - równe membrany bez wżerów czy poszarpań
Może źle napisałem ale chodziło mi o ustawienie szczeliniomierzem zaworu. Tak zawór membranowy wiem że ma nie przepuszczac światła u mnie z jednej strony widać nieszczelności ale zamówione w sklepie nowe
a jaki zawór w 2T ty chcesz szczelinomierzem ustawic?