Witam. Na dzień dzisiejszy po przemyśleniu za i przeciw dałem sobie spokuj z kupnem czegokolwiek ponieważ od jakiegoś czasu chodzi mi po głowie maszynka jak w temacie do codziennego przemieszczania się po 35 km w jedną stronę.Więc mam pytanie do bardziej obeznanych w temacie czy jest w ogóle szansa na zakupienie skutera lub fajnego motorowera 4t w cieczy ?? Uważam że jak na takie trasy dzień w dzień to byłby trafny wybór bo 2t w cieczy to z ekonomicznego punktu nie bardzo jak ma mi palić tyle co auto?? oczywiście możliwość tuningu i na 2 osoby.
Z góry dziękuję i pozdrawiam
Romet 717. Dzisiaj stał obok mnie na światłach. Bardzo fajnie się prezentuje.
Nie dostaniesz żadnego 4T w cieczy w klasie 50. Tylko dwusuwy są chłodzone cieczą w tej klasie. Dobry byłby wspomniany przez kolegę wyżej Romet 717 2T Ciecz.
Mi też się wydaje że w cieczy 4T 50ccm nie występuje, żeby spełnić twoje oczekiwania musisz szukać czegoś 125ccm zarejestrowanego na 50ccm. Nie ma tego wiele ale coś tam się znajdzie.
http://allegro.pl/suzuki-burgman-125-zarejestrowany-na-50cm-i3243222451.html
http://allegro.pl/skuter-piaggio-x9-evo-125-2007r-i3243660374.html
Jak nie występuje? Owszem, jest 4T 50 cm3 ale niestety u nas go nie kupimy. Niestety skuter ten nie spełnia reszty Twoich wymogów a do tego prędkość maks to 45 km/h - zamontowany tam wtrysk nie pozwoli na więcej.
Z ciekawostek - chłodnicę umieszczono przy silniku. Niestety silnik jak i skuter nie przyjął się w europie, znikł z polskiej dystrybucji już dwa lata temu.
nie dziwię się że nie było zainteresowania , jak nigdy nie widziałem przegrzanego 4T . a co to za skuter 4T ciecz 50cc ?
Honda Zomer. Chłodnica umieszczona przy silniku powodowała dość duże komplikacje przy serwisie co podniosło cenę. Ogólnie nietrafiony pomysł. Odblokowane jednostki potrafiły rozpędzać się do 60 - 70 km/h też bez rewelacji. Choć paliły poniżej 2l/100 km. Wynik bardzo dobry.
2T pali tyle co auto? Bzdura, albo ktoś nigdy nie miał do czynienia z takim silnikiem, albo w ogóle opiera się na mitach usłyszanych od znajomych....
Nie ma szans żeby spalił Ci 5-6 L, bo to jest tylko 50ccm!
Może 4 L to góra, ale wątpię, żeby spalił więcej ;d
Tankuje zwykle za "dychę" i mi starczy na jakieś +- 100 kilomterów, przy niezbyt ostrej jezdzie (czyli 70-80 km/h)
Yamaha Neo's 4T posiada silnik chłodzony cieczą.
No właśnie :-)
Do czego Ci silnik 4T w cieczy? Instalację do LPG zakładasz?
Mój 2T pali maks 4,5 litra przy katowaniu i zwalonym silniku.
Po co Ci chłodzenie cieczą? 35km to robię na luzie, a jadąc w trasę ponad 300km to przy temperaturze bliskiej 30 stopni w cieniu nie robiłem żadnych przerw. Jedynie na tankowanie i odpoczynek. Wystarczy że wlejesz dobry olej syntetyczny - ja leję Castrol Power 1 Racing 10W50 i nie ma szans żeby przegrzać silnik.