Witam mam pytanie
Po wymianie sprzęgła i wariatora na nowy skuter na starcie ma duże obroty i wolno przyspiesza na starym wariatorze i sprzęgle skuter jechał 80 km a teraz jedzie ledwo 60 km ale skusiłem się na zmianę wariatora bo miał luzy na tulei i tam gdzie chodzą rolki ,stare sprzęgło już lekko chodziło i dzwon był fioletowy i po wymianie tego skuter bardzo słabo chodzi w porównaniu do tego co było przed wymianą czy ktoś wie co może być przyczyną ?
złe regulacja. nowe wario to zabawa z rolkami od nowa.
A no i przykra wiadomośc: nie jedziesz nim 80 :). Najwyżej tyle ci licznik pokazuje
Jechał nawet ponad 80 tak około 83/84😉 prędkość była mierzona licznik super pokazuje
yasne.
to gratuluje. masz najszybsze 4T na świecie.
To jest 2t gościu wpisz sobie w neta i zobaczysz nie bez powodu leje olej do benzyny i wgl .
zasugerowałem sie tym “4” w nazwie. Ale to nawet jeżeli to 2T to i tak jakoś tak mało wierze w te 80km/h. One tak nie latają w serii.
Kilka takich co to “latają 80” podobno zmierzyłem i sie okazało że bliżej im do 70km/h - i to jest właśnie tak jak jeździ zdrowa sztuka chińczyka w 2T.
Zresztą też mam taki sam skuter z tym silnikiem (Junak 607) i wiem ile kapusty trzeba było włożyć w silnik żeby przekroczyć 80km/h i jak jeździ w serii, i jak jeździ z chińskim 70cm i jak jeździ z cylindrem typu Malossi sport70 czy Stage6 Streetrace 70. I wiem jakie głupoty pokazuje jego prędkościomierz.