Mam taki problem ze skuterkiem 125 jak w temacie.
Ale może od początku - skuter zgasł w trakcie jazdy, nie chciał ponownie zapalić.
Podczas kręcenia rozrusznikiem (manetka odpuszczona) po chwili gaźnik zaczyna pluć paliwem z króćca tuż pod pokrywą membrany, oraz do filtra powietrza.
Gdy kręcę rozrusznikiem przy przekręconej manetce to paliwo mam wrażenie, że wogóle nie idzie (świeca jest sucha).
W tym modelu bak jest poniżej gaźnika, zastosowana jest więc podciśnieniowa pompka paliwa wraz ze zbiorniczkiem przelewowym.
Teraz moje pytanie: co mogę sprawdzić/wyczyścić/wymienić?
I jak sprawdzić czy ta pompka działa?
Dodam jeszcze, że z ciekawości otworzyłem ten zbiorniczek. Gdy kręcę rozrusznikiem przy przekręconej manetce, paliwo pompowane nie jest, a gdy manetkę puszczę, to z jednego z otworów w dnie zbiorniczka paliwo “tryska”.
Pozdrawiam