Witam przychodze do was z pytaniem co moge zrobic z tym ze nie leci paliwo z wezyka do gaznika jesli pociagne z wezyka od pocisnienia (chyba tak sie to nazywa) to zaczyna leciec gdy mu wpuszcze te paliwo to nic nie ma w cylku, raz gdy zalalem pod swiece paliwa to odpalil pojezdzilem (30km przejechalem) z 50 razy odpalilem kliknieciem zatrzymalem sie zgasilem i nie odpalil jakie jest powod potrzebuje pomocy mam 15 lat i srednio wiem co robic wszystko jest czyszczone swieca nowa (chcialbym jak najszybciej odpowiedzi) Pozdrawiam!!
ale masz pewność że paliwo nie wpada do gaźnika? to zablokowany masz zawór sterowany pływakiem.
znaczy no wlatuje do gaznika bo zdejmowalem 3 razy i bylo wiec jakby dociera tylko wtedy kiedy naleje bo z wezyka wcale nie leci tylko wtedy kiedy pociagne albo odpali kiedys tez tak mialem to jak wtrysnelem mu do gaziora to zapalil odrazu i lecialo potem paliwo ale po nocy znow to samo a teraz to juz nie wiem co sie dzieje do cyla nie leci paliwo i z wezyka swieca sucha
ale wiesz że piszesz tak że ja nic z tego nie rozumiem?
domyslam sie ciezko jest to napisac
Dobra to poprostu nie odpala nie leci paliwo z wezyka tylko jak pociagne z podcisnienia (czy jakos tak) jak dam paliwa do gaznika pokrece odkrece swiece to jest czysta i nie wiem co zrobic, zrozumiales?
a w jakim stanie masz zawór membranowy i jaka jest kompresja (wartość z pomiaru a nie że “kompresja jest”?
zawor membranowy jest dobry a kompresji nie sprawdzalem
dobry - czyli co sprawdziłeś?
kompresje zmierz bo może jej nie masz. szczelny też musi być dolot żeby podciśnienie istniało.
To podciśnienie otwiera właśnie kranik paliwa bo on jest podciśnieniowy. Wiec działa tylko jak zaciągniesz powietrze lub to powietrze zaciąga silnik. Tak ma być. Wiec nie tu szukasz problemu. Zresztą sam piszesz że paliwo do gaźnika wpada (chyba… ale w końcu tak doczytałem) ale jest problem z zassaniem go do cylindra.
Wiec zawór membranowy, słabiutka kompresja albo nieszczelność w dolocie. Dolot - to w silniku 2T wszystko… z uszczelnieniami wału i skrzynią korbową włącznie… to wszystko części układu dolotowego