Witam. Posiadam Inca Street 50. Skuter ten seryjny po odblokowaniu powinienen jechać 80 km/h (Wodzu na przykład opisywał to), oraz inni użytkownicy. Skuter obecnie jedzie max 55-60km/h, czy na 1/2 manetki czy na full manetce, na full manetce poprostu ma jakby wyższe obroty a prędkości nic. Co moge w tym skuterze wymienić na nowe (nie chodzi o tuning), aby jechał te 80? :) Co odblokowałem? - Moduł na "sportowy" - z 50km/h do 55-60km/h - Tuleja na wariatorze - z 40-45km/h do 50-55km/h
zmierz kompresje i jeżeli okaże się w normie - te 9 i więcej to wtedy reguluj napęd rolkami. Przy okazji sprawdź stan wariatora i spreżyny centralnej, paska, korektora momentu. Ja mam poważne wątpliwości czy odblokowany do tych 4,5KM taki skuter pojedzie te 80km/h (realne) bo licznikowe.... to wiesz... i tu kolejna sprawa- zweryfikuj z GPSem ile ci pokazuje licznik a ile nawigacja.
Wombat kopresje zmierzą mi na stacji diagnostycznej? Stan wariatora - hmm... Ten wentylator od wariatora nie ma 3 ząbków, czasami jak jadę 30km/h powoli albo przejeżdzam przez tory kolejowe to slychać takie stukanie jakby metalu w wariatorze ale to powtarzam tylko wdety gdy wjade w dziure lub jade powoli ;) Co do stanu to luzów w wariatorze nie ma, sprzegła nie rozkręcałem ale wygląda na dobre, jedynie co do pas napędowy nie wymieniany od 12.000km. - może on powodować jakieś braki w prędkości? Zaraz jade zmierzyć prędkość GPS-em! Pozatym dzisiaj postanowilęm sprawdzić powetrze w oponie i co się okazało? - Przednie koło ponad 2 bar - prawidłowo!, tylnie koło 0 bar.. Heh jeździłem ponad 100km na dosłownym flapie, a jedyne co odczuwałem to zniknięcie 5-10km/h na liczniku :)
@EDIT Czy kolor świecy jest okej? Wyraźniejszych zdjęc zrobić nie mogłem niestety ;) http://imgur.com/a/gsknG
Wombat kompresje zmierzą mi na stacji diagnostycznej? . Nie . Pas jeżeli jest zużyty (węższy) to na 100% powoduje braki w prędkości albo się ślizga i mniej momentu przenosi. Dopompuj kółko bo to jednak pare km/h więcej Świeca wg mnie - za dużo paliwa bo strasznie ciemna i zaolejona. Chyba że to taka fota. Z palca wysysam drobny spadek kompresji na skutek zużycia.
A więc: Po napompowaniu koła (był 0 bar, obecnie 2,25bara) skuter jedzie o 6km/h więcej oraz teraz jak zwalniam gaz to jedzie a nie hamuje coraz bardziej! Zmierzyłem GPS'em i licznik pokazuje o 5km/h za dużo. Poza wymieną paska napędowego nie ma innej opcji do sprawdzenia?
Stan napędu - hmm... Rolki kupiłem 5,5g i niestety do 40 powoli sie rozpedzal a jak przekroczyl to 40 to nagle wielki kop i licznik w sekunde zamyka 60, wiec tamte wyciepalem i dalem zdarte seryjne. Regulacja gaźnika - mam w mojej okolicy jedyny serwis który cieszy się opinią paściarzy i w dodatku chcą 80zł za regulacje ;x (look na zdjecia wyżej panie Wombacie czy ta świeca ma okej kolor, na moje oko jest ta kawa z mlekiem). Kompresje sprawdze w najblizszym czasie