skuter albo odpali i zaraz gasnie, albo wogole nie odpala

Witam! moze Wy mi cos poradzicie co nie tak jest z tym skuterem. Dostalam od taty 3 dni temu skuter nowy Router Bassa czy jakos tak:D i juz sa z nim problemy, przez pierwsze kilka godzin odpalal normalnie, a pozniej juz nie chcial zapalic…zaprowadzilismy go do mechanika i okazalo się ze byc moze bylo to przyczyna tego ze nie odplala. Otoz wlal mi tato paliwo prawdopodobnie z brudnego karnistra, wiec ten koles sposcil to paliwo i wlal nowe czyste i skuter wczoraj wyjezdzajac od niego palil normalnie. Poradzil ze w razie gdyby nie chcial odpalic to przytkac filtr powietrza…Ale wieczorem odpalal, ale znow gasl. Jak zwalanialm to normalnie gasl i trzeba bylo zatykac ten filtr zeby odpalil i tak o to z przygodami wracalam do domu…co moze byc przyczyna tego ze tak się dzieje? skuter ma przejechane 30 km, poradzcie mi!! chyba w miare wyrazisty sposob opisalalm ten problem:P

lol po co do mechanika , jak nowy skuter , na gwarajce trzeba było go oddać ,
to 4t czy 2t ??

i przydało by się przeczyscic cały układ paliwowy , nie tylko zlac paliwo z baku…

i istenieje taka opcja , chodź w to bardzo watpię że cylinder się przytarł od syfu, ale objawi nie do końca mi pasują

isnieje jeszcze inna opcja , że karnister był po ropie i dlatego możę gasnąć , przeczyszczenie układu paliwowego powinno pomuc tj

Bak wypłukać porządnie w beznycie, gaźnik , wężyki paliwowe i pod swiece dać strzykawką swieżego paliwa , i wtedy wszystko powinno elegandzko chodzić, jeżeli po danych zabiegach dalej będą problemy , smiało pisz :slight_smile:

aa i tak na przyszłość chinskie skutery to złoooo

no ja jestem tylko dziewczyna wiec na takich rzeczch się nie znam :smiley: ale wiem ze osobno jest wlew na paliwo i na olej, paliwo wlalismy 95…i jak juz odplai i jedzie to jest bardzo slaby i looo:P szlak by to tarfil, a tak się cieszylam. a do serwisu nie dalismy go, bo chcialam go w maire szybko mieć, a w serwisie to maja na to 24 dni robocze, wiec pewnie bym czekala i czekala…

nie no pewnie w komorzy pływakowej jest pełno syfu

widzisz ze dziewczyna nie ma zbytnio pojecia , pisz bardzie ,zrozumiale:

komora pływakowa to pokrywa gaźnika przeważnie na 2 śruby

gaźnik znajduje się pod kufrem , i żeby go wyczyśćić , trzeba go odkręcić od kruća , prawdopodbnie gumowego , i poodpinać wszystkie wężyki i linki , tylko trzeba pamietać który wężyk gdzie , ale nie sądze żeby był z tym problem bo od podcisnienia pewnie będzie weższy niz od paliwa ,

gaźźnik rozberany , przydało by się wrzucić do pojemnika z paliwem i lekko wytrząchać na końcu przedmuchać powietrzem z kompresora

gaźnik będzie taki albo b.podobny , z tego co patrzałem na googlach to twoj skuter to 4t



bo w 2t gaźniki wyglądają inaczej i są w innym miejscu , jeżeli jestes dziewczyna któ¶a lubi cos podłubać , chciała by w przyszłosci umieć sama naprawic skuter , to masz dobre zadanie na początek
jak wszystko po kolei będziesz se rozpisywać na kartce bądź robic fotki , to dasz se na pewno rade , chyba ze oczekujesz od skutera transportu od A do B i od mechaniki i silników trzymasz się jak najdalej to oddaj to de mechnika , tylko powiedz niech wszystko dokładnie wyczysci , i nie powinien za robocizne wziąść więcej niz 50 zł

tak jak pisaliscie, to bylo to…brudne paliwo zapchalo gaźnik i dlatego nie palil, bylam u mechanika i na poczekania właśnie powietrzem z kompresora przeczyscil ten gaźnik i gitara, skuter nareszcie pali:):):):):slight_smile: mowil ze gdyby w razie dalej nie palil to zebym przyszla to wymoczy ten gaźnik w benzynie czy jakos tak:) DZIEKI ZA RADY! TRAFILISCIE Z OCENA USTERKI:D jeszcze raz wielkie dzieki!!!

[ Dodano: 28-05-2011, 17:16 ]
a i zalozyl mi nowy filtr paliwa czy cus:P

:slight_smile: jak masz jescze jakieś pytania to wal smiało , tylko pamietaj aby zakłądac tematy w odpowiednich działach ;p