Skuter 70 nie dostaje wystarczającej ilości paliwa

Mam skuter romet 707 przerobiony na 70 ma seryjny gaźnik 19mm, po złożeniu silnika 70 nie miał mocy, jak popatrzyłem na świece była biała to zwiększyłem na iglicy ilość paliwa na max, skuterowi przybyło sporo mocy ale czułem że jeszcze powinien być mocniejszy więc znów wykręciłem świece i była nadal biała, czyli pomimo regulacji dostaje mało paliwa. Stąd pytanie czy jak zmienie na większą dysze główną to zwiększy mu się dawka paliwa i będzie dobrze chodził

Romet 707 ma seryjnie gaźnik 19mm?? gdzie to mierzyłes?
No i zmiana dyszy to podstawa.

Przepraszam źle napisałem, chodziło mi o 15mm, a jak zmienie dysze główną na większą i będzie dostawał odpowiednią dawke paliwa, to czy musze zmieniać gaźnik właśnie na jakiś większy 19-21?

I jeszcze jedno, bo chyba bedę kupywał gaźnik tylko pytanie jaki ten wydaje się dobry i zresztą jedyny w tej cennie który pasuje jak myślicie? https://allegro.pl/oferta/gaznik-2t-minarelli-am6-tuning-21mm-ssanie-reczne-8342909653

ale dlaczego kombinujesz z gaźnikami do AM6 jak masz zapewne chiński 2T z rodziny 1Px40QMB.
Masz mase gaźników do tego typu. On ma ci pasować sposobem montażu.
A średnice gaxnika dobiera sie do mocy.
19mm gaźnik zaczyna być potrzebny przy mocach 9KM i więcej a jak masz chiński cylinder co może wykrzesa z 7-8KM to w zupełności wystarczy czy 17mm.
Zwłaszcza że na 19mm gaźniku w 2T spalanie 7-8 litrów to norma.

I przestań jeździć na zubożonej mieszance bo zaraz przegrzejesz tłok (jeżeli już nie przegrzałeś) i zabawa z wymianami zacznie sie od poczatku. To nie jest tak że sobie pojeździsz na źle wyregulowanym a potem zrobisz dobrze i już bedzie fajnie. Jak go teraz przegrzejesz to już sie to nie naprawi i źle dotrze przy okazji.
Przeczytaj coś o tym co chcesz zrobić zanim sie weźmiesz za grzebanie