Witam nie dawno wymieniłem cylinder z 50cc na 80cc posiadam chinski skuter 4t przy zmianie oczywiscie wymienilem olej gdy wkladalem cylinder posmarowalem go rowniez z tlokiem wymienilem dysze na 85 i wielkie bylo moje zdziwienie poniewaz po wymianie postanowilem zrobic krotki odcinek na max gazie zeby zobaczyc ile pojdzie max 55 przed wymiana 65 i tu sie nasuwa moje pytanie czy warto zmieniac gaźnik na stuningowany japan gy 6 pod cylinder 80? czy moze przyczyny szukac gdzies indziej? dodam ze gaznik jest dobrze wyregulowany
po pierwsze to najpierw trzeba go wyregulować - dlaczego zakładasz że jest dobrze wyregulowany?. Dysza 85 dlatego że tak -to nie jest dobre uzasadnienie dla dyszy 85.
Po drugie to jeden z głupszych pomysłów żeby zaraz po zmianie cylindra sprawdzać maxa.
Po trzecie ta wymiana to tak 100% zgodna z regułami sztuki? zawory właściwie ustawione, głowica właściwa dla nowego cylindra czy jakiś składak/spad po innym cylindrze ^bo pasuje^?
cylinder nowka zawory rozrzad wszystkie git ustawione tylko cylinder jest dokupiony tak to wszystko od nowosci jest
i co do samej wymiany gaźznika na odblokowany japan gy6 warto ? zalezy mi na 5-10 km/h wiecej w v-max
jest taki guzik EDYTUJ i wtedy nie piszesz posta pod postem.
spk:p no wiec dostane odpowiedz czy oplaca sie go wymieniac czy to raczej nic nie da to jest gaznik z pompa przyspieszajaca japan gy6
możesz.
ale nie musisz
:D
podstawą jest poprawna regulacja. Dopiero jak podczasz regulacji dochodzisz do wniosku że jest za mały to wymieniasz.
A GY6 to oznaczenie silnika nie gaźnika. Twierdzenie że masz gaźnik GY6 to tak jakbyś twierdził że masz opony Ford Focus
ok,ok dzięki :D