Wiatm skuter 4t nie odpala
Nowy gaznik
Nowy tłok 500ccm z pierścieniami
Cylider w dobry stanie 0 rys
Rozrzą dobrze ułoży
Luz zaworowy też 0.5 0.10 różnie dawłam raz mniejszy większy itp
I nie odpala
Daje mu paliwa bez gaznika przez krociec Sący nic nie zagada
Wymieniłem cewke na inną to samo
Już nie mam pomysłu co może być
Zmienić cewke na magneto
Na krótko cewke cdi podlonczyc
Już nie mam głowy
Czy kupić Już Nowy Cylider z tłokiem 50ccm i będzie działać??
Czy jakaś pierdoła jest i nie chce mi odpalić
iskra jest?
świeca mokra czy sucha po kręceniu?
kompresje mierzyłeś? (a nie tylko stwierdzałes palcem że “jest”)
rozrządu o obrót wału nie przestawiłeś?
Iska jest dawał 2 cewke
Kompresja czuć że jest może jutro mam okaże sprawdź ile bar jest
Obrót wału robiłem jest jest dobrze na T
ale wiesz jak działa rozrząd i wiesz że można go niby poprawnie złożyć przesuniety dokładnie o jeden obrót wału? też jest na znaki i T tylko suw nie tan
Ustawiałem rozrządu porawnie liter na T durza kropa na górze 2 na boki
Z linią prosto glwicy
Ustawiłem Luz
Zakrenciłem raz nie było na T
2 raz Zakrenciłem było na T
Znam się trochę
Ale tu już po prostu nie wiem
Po pierwsze staraj się pisać poprawnie po Polsku, po drugie zmierz kompresję w jakimkolwiek warsztacie samochodowym za dobre piwo i podaj wynik. Co do rozrządu, zębatka na wale wprasowana jest na gorąco i może się przestawić (zdarzyło się klientowi) Wystarczy 2mm przesunięcia i nie ma to prawa działać poprawnie. Daj nam podstawowe dane to pomożemy. Na początek ciśnienie sprężania (kompresja) mierzona a nie, że czuć opór…opór to możesz czuć bo masz kopkę nie nasmarowaną