Witam. Mam problem z skuterem 4t (hinczyk) nie chce wejsc na wyskie obroty, wymienialem swiece, gaznik przeczyszczony juz kilka razy, wymieniona membrana gaznika razem z iglicą. Iskra jest bardzo dobra, dodam jeszcze tylko ze gdy zatkam pół otworu wlotowego powietrza tam gdzie jest filtr to jest o wiele lepiej i wchodzi na obroty, filtr juz tez kilka razy czyscilem, filtr powietrza storzkowy wczesniej chodzil jak igla na tym filtrze wiec nie piszczcie ze to wina filtra.
oczy mi krwawią…
zawory wyregulowane?
jaka kompresja?
Paliwa nie dostaje!Filtr oryginał ze zwężką iglica wyżej i wzbogacić mieszankę [śruba reg]
zawory sa dobrze ustawione kompresja ok
ok czyli jaka? bo jak znam życie sprawdziłęś palcem albo poruszałes kopniakiem i stwierdziłes że “jest” - no a jak jest to “ok”.
czesto jest tak że jak siada kompresja (a czesto siada - z takich czy innych przyczyn) to sie nagle okazuje że skutera nie można wyregulować na osprzęcie który wczesniej był działający i trzeba zasłaniac dolot, przykręcac paliwo…itd
a wszystko dlatego że cylinder z gównianą kompresja potrzebuje i może “ogarnąć” mniej.
Kompresja sie nie zmieniła, jest taka sama jak chodził wczesniej (czyli dobra czuje opór w kopce). Mam jedno pytanie, czy przez moduł zapłonowy moze sie tak dziać?
aaa to w nodze masz manometr. gratuluje.
nie. to nie moduł. ja bym jednak zmierzył kompresje MANOMETREM - taki przyrząd. Kopką to se mozesz marchewki wykopkować z ogródka.
Problem rozwiązany, cos było nie tak z gaźnikiem, do tej pory nie wiem co sie z nim stalo czyszczony byl kilka razy i to samo. Kupiłem nowy gaźnik i wszystko smiga :).