Witam was. Mam taki problem po wymianie cylindra na 80cc oraz tłoka, głowicy z większymi zaworami, sprzęgła i wariatrora na sportowe z firmy
WM motor jest wszystko i jeszcze do tego większa dysza. Taki typowy zestaw na allegro. Złożyłem wszystko z poradnikiem dobrze poustawiane. Problem polega na tym że mogę go odpalić ale po 10s sam gaśnie? Próbowałem już różnych rzeczy. Mam nadzieje że ktoś mi doradzi co i jak.
Może ssanie się nie włącza, a jak go odpalisz, przegazujesz trochę, to też po chwili gaśnie? sprawdź ułożenie pierścieni/świecę ew. zobacz, może ma za dużo powietrza/benzyny, oryginalny filtr rozblokowany + dysza 80 ? czy inna konfiguracja, opisz go.
Po przegazowaniu też gaśnie, dysza 80, filtr rozblokowany. Próbowałem regulować mieszankę na różne sposoby ale dalej gaśnie.
A gdy wkręcisz go na wyższe obroty, tzn chodzi mi o to, czy jak dasz mu z wolnych obrotów całą manetkę, to go przymuli, zdławi, wiem, dotarcie, ale sprawdź, czy tak się dzieje, nie trzymaj go długo tak z 4sekundy i zobacz czy zdławi go, czy nie.
Zdławi go
Zobacz, czy cieknie benzyna z wężyka z gaźnika, przy odpalaniu czuć mocno benzynę?
Jeśli tak, to zmniejsz mu ilość mieszanki o 0.5-1obrotu i zobacz czy będzie różnica, ew dyszę 75/78 kup ale najpierw pobaw się mieszanką, przy okazji zajrzyj, jak świca wygląda po odpalaniu.
Nie sprawdzałem tego ale nie było raczej czuć benzyny jak go regulowałem.
Sprawdzę jutro te rzeczy i opisze to.
Jasne, czekam na odpowiedź, może ma jej za mało i dlatego gaśnie, sprawdź świecę, jak będzie sucha to za mało benzyny
odkręciłem świece i była czarna z oleju to wymieniłem ją na nową i jest lepiej ale to nie jest jeszcze to, nie chodzi jakoś super. dowiedziałem się że może coś być w środku gaźnika nie tak.
Świeca powinna mieć niebieską iskrę, nie może być zalana benzyną, powinna mieć jasnobrązowy nalot, sprawdź jak wygląda.
wszystko działa po wymianie gaźnika na większy oraz świecy nowej i kapturka i regulacji zaworów. jest już igiełka.
Temat do zamknięcia.
Sory nie przeczytałem że temat zamknięty.:D