Witam. Dziś odbieram z salonu mój pierwszy skuter 2T,dlatego chciałbym otrzymać parę wskazówek od Was,dotyczących takich kwestii jak: -docieranie (jak poprawnie docierać skuter 2T?) -jaki olej lać do dozownika (z takich lepszych) -jaki płyn do chłodnicy (taki jak do puszek?) -jak prawidłowo użytkować 2T(na co zwrócić uwagę)
1.docieraj z różnymi obrotami od 3tyś do 8tyś nie przegrzej go czyli max 10km i postój 20min 2.Olej najlepiej Castrol Power1 2T 10W40 3.Płyn do chłodnicy to wystarczy Prestone za 15-20zł 1L 3.Używaj jego mocy z odpowiedzialnośćią Dlaczego nie wziołeś Runnera jest o niebo lepsza od Kymkacza
Pojechałem z myślą żeby wziąć Runnera,ale gdy na niego wsiadłem w salonie to nie czułem się zbyt komfortowo.Jestem wysoki i było dla mnie mało miejsca na tym skuterze,do tego nogi można ułożyć tylko w jednej pozycji.Dlatego porównując do Bet Win jest duża różnica.Poza tym oszczędziłem 900zł,bo za Kymco zapłaciłem 7100zł trochę się targując... Gdy wsiadłem na B&W poczułem różnicę w porównaniu z moim byłym skuterem Kingway`em Mosquito. Mam do pracy 14 km,chyba nic się nie stanie jak pokonam ten dystans jednym ciągiem bez przerw? Jeszcze jedno pytanko-tak patrze na te oleje 2T i są mineralne,syntetyczne i półsyntetyczne... Czym się różnią i jakie najlepiej stosować?
Co do oleju to może niekoniecznie syntetyczny. Myślę, że wystarczyłby półsntetyk. W końcu masz chłodzenie cieczą. Ale syntetyczny nie powienien poszkodzić. Możesz używać Mobila, Castrola, Shell-a... Najważniejsze są parametry, a nie marka. Unikaj tylko Statoilowskiego i Mixolu.
Ja myślę ostatnio o Mobil Racing, bo do Valvoline musiałbym przeregulować dozownik, a u mnie chyba się nie da.
Życzę powodzenia w eksploatacji nowego skutera i bezawaryjnej jazdy nim.