Skuter 2t 50 (pgo gmax 50) brak mocy

Witam,
Mamy problem ze skuterem PGO GMAX 50, otóż skuter nie ma mocy jechać (pod obciążeniem zaczyna się dusić, nie wkręca się nawet).
Ze zbadanych rzeczy: kolor świecy wzorowy (jasny brąz), kompresja WZOROWA (jak fabrycznie), kupione i założone nowe uszczelniacze, dalej to samo, wariator tez raczej w porządku i nie dostaje lewego powietrza.
Dodam jeszcze, ze gdy pojazd stoi na nóżce to wkręca się normalnie, natomiast pod obciążeniem już go dławi/dusi się.

Zakładając że jest tak cudownie i doskonale jak opisujesz to nie masz żadnych problemów z silnikiem. Ale jednak masz - wiec chyba to nie jest do końva tak jak ci się wydaje.
Jakbym całkowicie uwierzył w ten opis to bym poradził wyregulować gaźnik. Ale że ze statystyki forumowej wynika że ludzie tu opisują bajki zamiast realnych danych to na początek podstawowe pytanie: ILE wynosi ta “WZOROWA” kompresja?

12 bar

to reguluj gaznik

Wyregulowany, świeca ma prawidłowy kolor

no nie wyregulowany skoro nie ma mocy na wyższych obrotach. Jaki masz tam cylinder? jaką masz średnice gaźnika (najlepiej podaj model gaźnika)? oraz jaką masz dysze główną?

On się nie wkręca na wyższe obroty pod obciążeniem, jak stoi na nóżce to się wkręca, jak się jedzie pod górę to już nie ma mocy żeby się wkręcić, dusi go; nawet na wysokie obroty nie chce wejść, a cylinder średnice (model, jak się uda znaleźć) oraz dyszę główną podam wieczorem/jutro, zależnie od czasu

no nie ma mocy. po prostu