Niedawno kupiłem skuter peugeot elystar 50 wymieniłem cylinder tłok pierścienie gaznik zawór membranowy wario pasek sprzęgło wszystko nowe ładnie pali wchodzi na obroty lecz nie ma siły nawet ruszyć a jak już ruszy to wyje na pełnej manecie a jedzie 20 km na godzinę pomocy bo nie mam już siły
za lekkie rolki lub zacina sie wariator lub korektor. najszybciej jednak rolki.
Zmieniałem rolki 4g 4,5g 5g ijest niewielka różnica a może coś z elektryką jest nie tak
skoro jest niewielka róznica to idź dalej w ta strone - wsadz 6-6,5 i zobacz co bedzie.
narysuj flamastrem linie na korektorze (promień) i zobacz ile jej pasek zetrze. ma zatrzeć prawie cała do 4-5mm od górnej krawędzi wariatora
Ok spróbuje
Zrobiłem to jak radziłeś na rolkach 4,5 grama pasek na pełnych obrotach dochodzi do samej góry ale kupie rolki o których pisałeś i zobaczę efekt a może rolki jakieś testowe dzięki za pomoc
zarrrraaaa… moment.
jeżeli pasek ci wchodzi na samą góre (mam nadzieje że w czasie jazdy to sprawdzałeś a nie na postoju z podniesionym kołem) to znaczy że wariator sie otwiera na maxa - wiec nie w rolkach problem.
Skoro wariator masz na maxa otwarty a on wyje i nie ciagnie to pozostaje slizgające sie sprzęgło lub pasek.
chyba że te testy robiłes na postoju - to sa nic nie warte
Tak właśnie test robiłem na postoju a jak inaczej to sprawdzić
w trasie, odpalasz go wiertarką łapiąc za śrubę od wariatora. ewentualnie możesz go skręcić i znów rozkręcić.
I tak robię odpalam go i rozkręcam
wkładasz inne rolki, skrecasz do kupy i jedziesz sie przejechac
tak właśnie robię
Kupiłem jak radziłeś rolki od 6g do 8g i jak się okazało to najlepiej chodzi na 8g sam zgłupiałem i zamówiłem 8,5g 9g 9,5g i10g nie wiem co z tego będzie spotkałeś się kiedyś aby ktoś jezdził na tak ciężkich rolkach pozdrawiam