Witam. W tamtym tygodniu odblokowałem swój skuter poprzez serwis importera, zapłaciłem 250zł. Po takiej wydanej kwocie spodziewasz się że jakoś to pojedzie... ;). I teraz tak. silnik zmienił całkiem swoją charakterystykę pracy, wyciszył się i mało go słychać co mnie zaskoczyło :D. Na prostej jedzie prawie 70km/h super, z górki go zamykam super a pod górkę?, no właśnie masakra!. Jego podjazd pod lekką górkę to max 30km/h(w jedną osobę), raz udało mi się 50km/h jechać, nie wiem jakim cudem :D. Jazda w 2 osoby pod lekkie wzniesienia, górki jest niemożliwa!!. Gdy był zablokowany wszelakie górki i wzniesienia nie robiły na nim żadnego wrażenia, jak po prostej jechał max 50 to pod górkę tyle samo :). Ciekawi mnie jeszcze reakcja manetki, jadąc na prostej na max manetce jedzie 60km/h, a jadąc na jej 1/3 rozpędza się do 70km/h :|. Dlaczego skuter dostaje takiego muła na podjazdach/górkach?. Co robić ;/. Siedzi w nim silnik 2T CPI/KEEWAY. HELP!
Ja bym zaczął od regulacji gaźnika.
W wariatorze mogą być zbyt ciężkie rolki, które bezzwłocznie zmieniają przełożenie i stąd muł pod górkę, na zablokowanym wario, tulejka blokowała maxymalne przesunięcie paska i jeździłeś na krutszym przełożeniu. Co do reakcji manetki- jak to określiłeś, gaźnik wymaga regulacji, ewent. zmiany dyszy.
Witam Ja miałem to samo po wymianie tłumnika, sprzęgła i sprężyny centralnej i rolek z 5g. na 4.3g. wszystko sie zmieniło,pod dość stromą górę sam pomykam 50- 60 km/h.ale tak jest w mojej Ince Street 50.
Mystek napisał:
Ciekawi mnie jeszcze reakcja manetki, jadąc na prostej na max manetce jedzie 60km/h, a jadąc na jej 1/3 rozpędza się do 70km/h :|. Dlaczego skuter dostaje takiego muła na podjazdach/górkach?.
Ewidentnie za mała dysza główna. Po odblokowaniu zmiana dyszy na większą jest niezbędna. Nie jeździj na pełnej manetce zanim tego nie zrobisz, bo zatrzesz silnik.
Opisany efekt wynika z tego że na pełnej manetce nic nie ogranicza powietrza (przepustnica podniesiona) oraz paliwa (dysza całkowicie odsłonięta). Jeżeli w tym momencie delikatnie odpuścisz manetkę to przepustnica ogranicza powietrze, robi się bogatsza mieszanka i odzyskuje moc.
Jaką masz dyszę?
W kile są rolki 5.8g.
Trzeba dostroić samemu napęd. Daj białą centralkę malossi i rolki 5g albo mniej. Niestety partaczą ale Keeway musi przecież gorzej cykać niż Beneli i CPI :wink:
Benelli niby lepszy? przecież Keeway jest właścicielem tej marki..