elo.
Chyba w wakacje szykuje się większy silnik :lol: od p/g 180ccm.
Mam następujące pytania odnośnie tego :
1. Z czym muszę się uporać montując taki silnik. Nie chodzi mi o ramę, bo to zrobię ale nie wiem co z elektryką. Czyli, czy muszę zmieniać moduł i cewkę? Ewentualnie czy coś jeszcze?
2. Czy silnik od runnera to to samo co od hexagona ?
3. 4t vs 2t … wydaje mi się ze 4t będzie mniej spalał i będzie mniej awaryjny, będzie ciągnął od dołu bardzo, to chyba będę brał 4t. Ale proszę o Waszą opinię jeszcze.
4. Jakie się ogólne problemy wiążą z taką przeróbką.
Pozdro :570:
Jak ci silnik nie będzie pasował do ramy (co na 100%) to będziesz musiał dorobić własne mocowania co nie jest takie proste ponieważ ciężko będzie ustawić żeby tylne kolo było prosto względem do przedniego kola.
A niewiem czy są do skuterów silniki 180ccm w 2t, przeważnie takie większe silniki są w 4t
wiem ze nie będzie pasował … ale przecież o tym pisałem
Ustawić równo to ustawie.
ale chodzi mi o elektrykę… czy moduł i cewkę trzeba wymienić ? czy dużo jest z elektryką robotył
moim zdaniem się nie opłaca, sprzedaj to lepiej i kup jakiegoś runner’a 125/50, albo od razu biegówkę ;p.
Robertus napisał:
A niewiem czy są do skuterów silniki 180ccm w 2t
jak nie a winiacza runner ??
krzysiek508 napisał:
Czy silnik od runnera to to samo co od hexagona
tak tylko w runnie jest tarcza a w hexagonie bemben
, widziałem motyw jak ziomek to roxa dał 180 , ale jak to zrobił to nie wiem
Hexagon to Ac , Runn LC
Courte napisał:
moim zdaniem się nie opłaca, sprzedaj to lepiej i kup jakiegoś runner'a 125/50, albo od razu biegówkę ;p.
a moim się opłaca bo za silnik dam około 800 zł a tańszy w utrzymaniu :D :D bo jak cos to bede brał 4t :dd
hexagon a runner to to samo. Silnik 4t ma dwa amory więc nie wiem jak byś to rozwiązał. Tarcza i bemben jest i w tym i w tym, zalezy jaki kupisz. Elektryke do wymiany. Do tego należy pomysleć o hamulcach jakiś przyzwoitych. Ogolnie ja bym się nie bawił w takie rzeczy tylko poprostu kupil runnerke ale jak chcesz
Ja jbc mam na sell :roll:
A jeszcze jak znajdziesz jeżdzacy silnik to jestes moim mistrzem :pkrzysiek508 napisał:
Courte napisał:
moim zdaniem się nie opłaca, sprzedaj to lepiej i kup jakiegoś runner'a 125/50, albo od razu biegówkę ;p.
a moim się opłaca bo za silnik dam około 800 zł a tańszy w utrzymaniu :D :D bo jak cos to bede brał 4t :dd
tylko wiesz … kto i za ile by chciał mojego neosaż?? :-/
jakbym sprzedał to bym nie brał np. sendy 50 tylko runner 180/50 :pp to wiem :d
ale dużo za ten szit nie dostane
nawet jak ładnie pomalowane nie bedze …
a swoją drogą ile max mógłbym za tego neosa dostać ?
z 2000zł. jak ładnie pomalujesz.
Courte napisał:
z 2000zł. jak ładnie pomalujesz.
za tyle to wole 50-tką jeździć ...
Krzyś to KURWA majster i zrobi neosa XD
Szczerze? Jak zaczniesz to Ci się odechce Ale ja silnik 180 chetnie odkupie
Zależy kto ja znam takich że nie odpuszczą aż do końca
ale on odpusci
nie gadam z TobOM noras093, :lol:
Zależy kto ja znam takich że nie odpuszczą aż do końca
Mówiłeś o mnie? :mrgreen:
ja bym nie dawał tego silniczka bo się po prostu nie opłaca no.
A ja bym dał jak to powiem do odważnych świat należy czemu ma kupić runnera 180 jak może mieć kozackiego neosa 180