sie nie przegrzeje ? co zrobic ?

siema.

bede mial na dniach metrakit hand made 70ccm.

mam juz tecnigas rs,
malossi multiwar,
polini 2g evolution,
dzwon polini evolution,
polini air box.

skuter; kymco new dink LC.


przecież chlodnica jest przystosowana do 50ccm wiec jak będzie sobie radzic z 70ccm ?


jak lac olej ?


moze dolewac trochę do baku areszte poda dozownik ? tylko ile dolac ? zeby nie bylo za mało… kurde nie wiem ile oleju podaje dozownik…

macie jakieś pomysly ?

a i jeszcze jedno.

czy wal i lozyska wytrzymaja ? bo nie chce pakowac kasy w wal bo i tak moto na zime sprzedaje wiec ktos inny będzie się martwil a nie ja xd ew. lozyska mogę kupić bo sa tansze ;p.


ile tego metrakit hand made 70ccm muszę docierac i jaka predkoscia ? bo to ejst 70ccm jakby to bylo 50ccm to bym wiedzial.


proszę o odp na all pytania. dzieki…

przy sporcie sobie seryjna chłodnica poradzi zawsze jak coś można kupić chłodnice przepływową hebo.

olej. hmm dawaj z 2 nakrętki na cały zbiornik paliwa + to co daje dozownik

wał i łożyska wytrzymają spokojnie :slight_smile:

co do docierania to każdy ma inną technikę ja np docieram do 100km może do 200 spokojnie a potem pilnuje żeby nie przegrzać tylko do 500

Przez pierwsze 100km jeździj spokojnie 0 gwałtownych przyśpieszeń i tyle od czasu do czasu “daj mu iść” :stuck_out_tongue:

A skąd wiesz, że wystarczą dwie nakrętki + to co podaje dozownik ?

A te dwie nakrętki to od butelki po oleju ?

dla spokoju usuń termostat z głowicy, wtedy pełen obieg będzie cały czas…
trochę więcej będzie palić ale cylinder się nie przegrzeje … czyli poprostu jak dostaniesz metrakita to nie uzbrajaj głowicy w termostat :D:D :sunglasses:

Nazwa tematu się zgadza więc opiszę mój problem. Podłączyłem wczoraj czujnik temp (mam na kontrolkę) nie przejadę jednego kilometra i już się pali. Co to może być?

Co do lania oleju to dozownik podaje olej w stosunku 1:50 z paliwem czyli 1 litr oleju na 50 litrów benzyny.
Na dotarcie na początek najlepiej zrobić mieszankę 1:30, później możesz lać 1:40.
Więc musisz sobie wyliczyć ile wlać oleju i odjąć od tego dozownik. Czasem na niektórych olejach jest pomocna do tego rozpiska.

Czyli na każdy litr paliwa w baku dolewasz 5ml po dotarciu. Co do przegrzewania to racingi dają sobie spokojnie radę z serią chłodnicą a co dopiero sporty. Grunt to dobra regulacja gaźnika

Kowal, zobacz termostat bo wg mnie on padł

to dwie nakretki + to co podaje dozownik ?

Kowal jak ci się zapali to zatrzymaj się, i dotknij chłodnicy w ten wąż który biegnie od głowicy … musi być gorący… jak będzie zimny to termostat padł i nie otwiera się

Od głowicy to będzie ten na górze chłodnicy, taką A termostat to to gdzie się podłącza ten kabelek od czujnika, taką I co się może stać jeśli będę jeździł z zepsutym? I czy skuter może się zagrzać po przejechaniu 2 kilometrów? Bo mi się właśnie tak zapala.

teraz już nie pamiętam, musiał byś wziąść schylić się i poruszać przewodem i wtedy druga osoba wskażę ci który to przewód … termostat jest dokładnie w tym miejscu

ściągnij głowicę, wykręć termostat i wrzuć do wrzątku , powinien po upływie 2-5min. się otworzyć …
jak masz termostat siadnięty to lepiej nie jeździj tak bo zaraz zatrzesz skuter … jeździj bez niego albo zamów w serwisie za 100zł nowy :smiley: :stuck_out_tongue: ja tak swojego zajechałem ;p
a jak to nie to to masz przechlapane bo nie dowiesz się kiedy ci się przegrzewa :slight_smile:
2 sposób sprawdzenia , wykręć czujnik podłącz do instalacji, przyłóż do masy i zapalniczą pogrzej, jak się kontrolka zapali to znaczy że czujnik ok
:mrgreen: