Jaki gażnik seryjny ma Peugeot Jet Force C-tech z 2008r. ??
i Czy opłaca się wymienić go przy setupie sport na 19mm?
setup:
Wario malossi multivar, cylinder airsal 70cm ,Wydech LeoVince ZX, sportowe sprzęgło, polini air box
Czy opłaca się jeszcze coś wymienić z tego setupu?
Albo dokupić aby poprawić moc i osiągi za stosunkowo niewielką kwotę?
nom by się przydał gaźnik ;p
razor5022 napisał:
nom by się przydał gaźnik ;p
nie jest to odpowiedź na moje pytania...
kilerek997 wymień na 19mm a może nawet na 21mm,
Ja do seryjnego cylka kupuje 17,5
dzięki wielkie, daje pomógł
Ja jeszcze potwierdzam gdybyś miał jakieś wątpliwości ( proponuję 19-stke )
POMÓGŁ NIE CHCÊ ! Bo ta wypowiedź wygląda jakbym chciał po prostu wyłudzić nie ważne no
RudY napisał:
Ja jeszcze potwierdzam gdybyś miał jakieś wątpliwości ( proponuję 19-stke )
POMÓGŁ NIE CHCÊ ! Bo ta wypowiedź wygląda jakbym chciał po prostu wyłudzić :P nie ważne no
Dobra, to jeszcze dopełnij wypowiedź i nie będzie wyłudzone:
Chodzi mi o to, że na razie będe śmigał na tuningowym tłumiku/wario i z czasem sprzęgle. Jeżeli chodzi o cylinder 70ccm to będzie jakoś pod koniec wakacji. I z tym moje pytanie, czy dobrze się śmiga na 19mm mimo iż nie ma cylka 70ccm?
19mm za duzo na seryjny cylinder a w seri masz bodajze 12mm jak w speedzie ale nie wiem. Poczekaj i kup od razu cylinder i gaźnik
Ja myśle że da rade wyregulować, jak coś to już będziesz miał gaźnik na półce do 70cc
No tak, bo nie chce mi się teraz kupywać 17,5mm do tłumika, sprzęgła, filtra, waria itp a potem 19mm bo za duży wydatwek bd ;p;p
No tosz mówię że 19 :PP