Będę wdzięczny za wskazówki : wyszukiwarka niczego sensownego nie podpowiedziała.. Na zagranicznych forach znalazłem wskazówkę aby wypiąć cztero pinową wtyczkę z przed modułu blokady i wpiąć ją bezpośrednio do modułu zapłonu CDI. W moim egzemplarzu Madass"a sytuacja jest inna co obrazuje poniższe zdjęcie :
mianowicie moduł blokady (poniżej modułu CDI z zieloną wtyczką) ma dwu pinowy wtyk, moduł CDI - sześcio pinowy i nie ma możliwości aby jeden zastąpić drugim.. Macie jakieś pomysły?
Udało mi się rozwiązać problem. Poniżej opis ominięcia limitera prędkości w Sachs Madass z uwzględnieniem dwóch rodzajów wpięcia limitera do modułu CDI :
1) Moduł limitera wpięty w obwód modułu CDI tzn. jedna wtyczka limitera wpięta do instalacji motoroweru a druga w moduł CDI
- wystarczy odłączyć obie wtyczki z limitera : jedną z instalacji drugą z modułu CDI po czym wtyczkę z instalacji wpiąć bezpośrednio do modułu CDI. Innymi słowy wywalamy moduł limitera ;)
2) Moduł limitera wpięty w instalację motoroweru (limiter wtyczka 2 piny, CDI 6 pinów) : z wtyczki limitera, za pomocą płaskiego mikro śrubokręta, wypinamy 2 piny. Następnie z wtyczki z modułu CDI wypinamy 2 piny Z PRZEWODAMI O TYCH SAMYCH KOLORACH CO WYSTĘPUJĄCYCH W LIMITERZE. Te dwa przewody wypięte z modułu CDI zastępujemy przewodami wypiętymi z limitera zachowując kolejność/kolorystykę przewodów. W tym wypadku też fizycznie omijamy limiter przy czym zostają nam dwa "wolne" przewody z modułu CDI, które należy zaizolować.
Po tej operacji mój madass bez problemu osiąga prędkości w okolicach 70-75 km/h.
p.s.
Może Admin mógłby wyedytować tytuł wątku na Sachs Madass - jak wyeliminować ogranicznik prędkości - rozwiązanie problemu, to, być może będzie temat bardziej czytelny i pomocny dla innych użytkowników Forum.
Pozdrawiam
Marcin
A prosię. Tytuł zmieniony.
Gdzie się dogrzebałeś rozwiązania?
madassarmy.com oraz miernik :)