Rusza tylko "z kopa"

Witam
Mam znowu problem ze skuterem :-/
Jechałem ostatnio po jakiś wybojach i potem zauważyłem,że leci mi olej.Okazało się,że wypadł wężyk od oleju.Wsadziłem go porządnie z powrotem i teraz jest już oki.
Mam jednak problem z normalnym odpaleniem.Jak próbuje odpalić starterem,to jakoś tak dziwnie charczy jakby się coś tam przecierało i nie zapala.Zapala tylko z kopa.Podejrzewam,że coś mi się zalało tym olejem,ale proszę o pomoc,bo nie wiem co.Co powinienem wyczyścić?I jakąWystarczy przetrzeć szmatką?Sorki za głupie pytania ale jestem jeszcze zielony :smiley:

wytrzeć… hahahahaha…

Jak jeździłeś dostatecznie długo bez oleju, to masz cyla i tłok do wymiany, a nie do wytarcia :smiley:

Nie jeździłem bez oleju,bo zdążyłem dojechać do domu jak jeszcze miałem olej.Haha proszę nie śmiać się ze mnie,jestem kompletnie zielony i próbuję się czegoś nauczyć. :smiley: :smiley:

spoko. Nie chodzi o to, czy został Ci jeszcze olej w dozowniku, ale to, że jakiś czas nie było oleju do mieszanki! A to jest zabójstwo do silnika!

A po Twoich objawach wnoszę, że zatarłeś go na amen i tyle. Zbieraj kaskę na wymianę części :smiley:

Ale lipa :frowning: to co powinienem dokładnie wymienić?Tłok i cylinder?I jeszcze jedno pytanie.Bo on się normalnie z kopa odpala,to mogę jeździć?Czy go tylko dobiję?Kurcze codziennie muszę jeździć do pracy i ciężko by było bez skutera :-/
Dzięki za wyrozumiałość i pomoc.

Hmmm… Poczekaj, aż ktoś jeszcze się wypowie…
Ale skoro po odpaleniu słychać “charczenie” to raczej zarżnięty…

Ja bym nie jeździł, bo cylinder może nadawać się jeszcze do szlifu i potem założyć tylko większy tłok, a przy jeżdżeniu na zatartym możesz już wykończyć nawet cyla…

On po odpaleniu nie charczy.Tylko jak próbuję odpalić tak normalnie starterem.Jak odpalam z kopa,to nic nie charczy,ani przy opaleniu ani po.Normalnie jeździ jak jeździł.

Jacob, czytaj ze zrozumieniem …
Wino

A jeździłeś już na nim?
Jeśli jeździłeś to jak z osiągami? spadły?