Runner czy Katana?

Witam, proszę o pilną pomoc. Jestem początkującym i chciałbym się dowiedziec co będzie dla mnie lepsze: Gilera Runner czy Suzuki Katana :?: z wygladu duuuuuzy + ma runner a jak jest w praktyce? Co będzie lepsze na poczatek? Pozdrawiam

Na początek to kup sobie Typhoona, NRG albo coś w tym stylu… nie są za duże te skutery i dobre dla początkujących. a potem się przesiędę np. na Runnera :stuck_out_tongue:

Sprawa wygląda tak: Gilera Runner: Dla ludzi ,którzy lubię krótkie i nieco dłuższe wycieczki.Widać to zarówno w gabarytach skutera jak i w osiągach zwłaszcza w wersji SP. Suzuki Katana: Tutaj gabaryty i osiągi nie powalają.Dla osoby o średnim wzroście starczy jednak nieco wyżsi będą mieli problemy. Jeżeli chcesz na początek koniecznie coś z tych dwóch ze względu na mniejsze moc bierz Katane.Potem oczywiście jeżeli fundusze Ci na to pozwolą przesiadaj się na Runnerke albo Aeroxa. Pozdro

Ja jak bym zaczynasz porozglądał bym się za -NRG -F12 -F15 -TYPHOON -PIAGGIO ZIP -GILERA STALKER -YAMAHA BW’S Jeżeli tamte dwa koniecznie to Katanę. Pozdrawiam

Hmm… myśle że na początek odpowiednim dla Ciebie skuterem będzie Katana, a zależy jeszcze jakiego jesteś wzrostu :slight_smile:

weź runnera od razu bo tera kupsiz katane i znowu pieniadze na runnera bys wydawal …;/

Siema… Na początek proponuje Katanę, ponieważ jest ona mniejsza i lżejsza niż Runner. Runner jest skuterem dla ,kierowców", którzy mają już jakieś doświadczenie w jeździe na skuterze. Moim zdaniem Suzuki Katana jest dobra i dla początkujących i dla zaawansowanych użytkowników skuterów także weź ją, a na pewno nie będziesz żałował. Mój kumpel ją ma i jest z niej zadowolony. Właściwie to miał, bo już parę dni temu kupić sobie większy motor. Pozdrawiam.

Ja osobiście odradzam Ci oba;p ale jak już tak na siłę to brałbym runnerke. Kolega ma i fajny sprzęcik. Katana też nie jest zła. no to zależy od tego, ile masz kasy na ten cel i czy będziesz jeździć sam czy z kimś, czy masz doświadczenie czy nie.