Witam posiadam Zipp pro 50.
Zmieniłem w nim cylinder na wikszy na 72cc i zmieniłem głowicę z zaworami lecz kupilem glowice bez walka zaworowego i ty dzwigni więc dalem z starej glowicy moze tak być???
Jak ustawie na magnecie na znak “T” to zawory maja być luzne??? Bo u mnie raz sa a raz nie pomożecie???
Magneto na znak T. Potem zębatkę wałka rozrządu ustawiamy w ten sposób , że dwa otworki ( albo kreski) muszą być równoległe do krawędzi głowicy a największy otwór na górze na środku. Potem ustawiamy luz zaworowy , składamy i jezdzimy
To poziomy 139FMB - nie ma kresek. Ustawiasz magneto na kreskę z literą T, w tym momencie sprawdzasz zębatkę na wałku rozrządu - tam jest taka kropka i ona musi być z lewej strony i powinna się pokrywać z małym wycięciem w otworze w który wchodzi dekielek zasłaniający wałek rozrządu.
To 4T czyli jak ustawisz T na magnecie, to wałek rozrządu może być obrócony o 180 stopni, gdyż kręci się 2x wolniej niż wał silnika - dlatego czasem masz luźne zawory, a czasem nie. Trzeba wtedy obrócić magneto o 1 obrót i znów ustawić T - wtedy będzie dobrze jak ta kropka na zębatce wałka rozrządu będzie z lewej strony - i wtedy regulujesz luz zaworowy. Aha, wałek rozrządu i koniki zaworowe są takie same w 50 jak i 72cm3. Tak więc jest wszystko ok.
Witam posiada Zipp pro 50 4t.
Problem polega na tym ze paliwo nie dochodzi do świecy sprawdzałem i do gaźnika dochodzi źle zawory ustawione.
W gaźniku nie mam jednej kuleczki stalowej w otworze tuż obok sania moze nie być tej kulki bowstarym gazniku ja mam
w jakims otworze w jakims gażniku nie masz jakiejś kuleczki…
no super. No to jak w starym jest kuleczka a w innym nie to może powinna być… nie wiem.
i do gaźnika dochodzi źle zawory ustawione
CO???
Poza tym zakładasz chłopie temat a to jest część dalsza twojego poprzedniego tematu i informacja z tamtego są też istotne tutaj bo dają pogląd na całokształt. Scale te tematy - to może ktoś ci pomoże sensowniej
Witam serdecznie pisze z zapytaniem takim jak posiadam skuter 4t Barton F12 po wymianie wału i głowicy po ustawiwniu magneto na znak T oraz tłok w GMP i cechy na walku Rozrządu odpowiednio po ustawieniu luzu zaworowego podpiera mi zawór ssący.
Zastanawiam się czemu tat też jest ktoś może mi pomuc?
Powiem tak co ustawie wal poprawnie i cechy na wałeczku rozrządy to przez chwilę jest dobrze ale po jakimś czasie zaś wraca problem i nie chce wogule zapalić mimo że wszystko już 2 raz wymieniłem nawet i stator