Rozrząd Kymco 125(Pulsar) Pomocy!!!!!

Witam nie wiem czy dobrze trafiłem ale jak by co poproszę o przekierowanie.Otóż problem polega na tym że nie znam modelu tego Kymko tylko tyle że 125 OHV.Dodam że nigdy wcześniej nie naprawiałem jednośladów.auta osobowe ciężki sprzęt owszem więc nie jestem do końca laikiem.Otóż motor jest mojego teścia i spadło na mnie podjęcie tego tematu.Padł napinacz i cały rozrząd padł.napinacz zregenerowałem działa koło magneto ustawiłem na T. I mam problem z górą gdyż na górnym kole są dwie kreski po przeciwnych stronach i symbol DL.I założyłem że te kreski mają być poziomo w stosunku do głowicy.napis na stronie górnej.Ale zadnego znaku życia.A jak ustawię wałek odwrotnie czyli linie poziomo wzg.głowni a DL na dole to wałek staje w pozycji nazwałbym sztywnej czyli jest po zamknięciu wydechu a przed otwarciem ssącego.czyli powinno być dobrze.tłok w dół ssący się otwiera itd.a tu nawet znaku życia.dodam że kompresja po wykręceniu świecy słaba.Magneto jest mokre zalane olejem nie wiem czy to dobrze ale podobno nie które tak mają.dodam że teść spuścił olej z silnika.nie chciałem go opalać tylko żeby dał znak życia.

(znalazłem nazywa się Kymco pulsar)

Witam szczerze myślałem że ktoś pomoże,dodam że zastanowiło mnie -Brak kompresji,czyżby zawór dostał w łeb?Czy te silniki są kolizyjne?

oczywiście że są kolizyjne

Dziękuję.A powiedz mi jak się orietujesz na kole zębatym mam tylko dwie kreski i litery DL.jeśli kreski ustawię równo z głowicą a litery są poniżej pozimu kresek to wałek stoi na sztywno.jest po zamknięciu wydechu a przed otwarciem ssącego czy ta pozycja będzie prawidłowa dla ustawienia rozrządu w kymco.

ale rozrząd działa w przełożeniu 1:2 wiec łatwo jest założyć jedno koło odwrócone o 180 stopni. Co do reszty to nie wiedziałem tego koła na oczy

Tak to wygląda litery to DL

Pokrywa od wałka rozrządu,od strony tego koła zębatego