Rozrząd Kawasaki ZX-6R

Witam

Mam pytanie odnośnie rozrządu w Kawasaki. W modelu ZX-6R Pan, którego bardzo lubię oglądać na filmie:
https://youtu.be/VyYdIcp9YF0

reguluje przekręcając wałem cztery razy po 180 stopni. Czyli za każdym razem uzyskujemy krzywki pod kątem 45 stopni do osi szklanki, symetrycznie względem siebie na zewnątrz. Dla każdego cylindra to samo. Mierzymy na każdym cylindrze luz na ssącym i wydechowym w końcówce suwu sprężania. Ustawiłem tak luzy w swoim ZX-6R.
Teraz serwisuję Kawasaki ZR7, 8 zaworów nie 16. I tak patrzę po serwisówkach i do obydwu tych modeli serwisówki podają:

○When positioning #1 piston TDC at the end of the compression stroke:
Inlet Valve Clearance of #1 and #3 Cylinders
Exhaust Valve Clearance of #1 and #2 Cylinders

○When positioning #4 piston TDC at the end of the compression stroke:
Inlet Valve Clearance of #2 and #4 Cylinders
Exhaust Valve Clearance of #3 and #4 Cylinders

Tylko, że krzywki w tych dwóch metodach są w zupełnie innym położeniu, a tłoki w innym suwie. W ZR7 zmierzyłem zawory jedną i drugą metodą i pomiary różnią się od siebie. Pytanie jak więc mierzyć?