W najbliższym czasie planuję zakup Motoroweru Router WS 50.
Mam kilka pytań.
1.Czy na tak cienkich oponach będzie bezpiecznie i w miarę szybko. 2.Jak sprawdza się między korkami gdyż będę nim dojeżdżał do szkoły. 3. Chłodzenie czy jest wystarczające. 4. Co daję dotarcie silnika i co to dokładnie znaczy zwiększa osiągi ? 5. Czy wszystko sie trzyma "kupy" Czy nic nie trzeszczy nie odpada itp. 6.Czy we 2 osoby w miarę komfortowo można sie poruszać 7.Czy cena 3 tys to nie za dużo czy da sie go kupić nowego w okolicy 2?
1. Tak, będzie bezpiecznie. Bez zmiany pojemności silnika nie dasz rady rozpędzić się do takiej prędkości, aby te opony przeszkadzały ci w jeździe (oczywiście na suchej nawierzchni, bo na mokrej może być ślisko, jak w przypadku każdych "chińskich" opon trzeba uważać) 2. Sprawdza się, jak każdy jednoślad. Nie jest on jakoś szczególnie szeroki... 3. Chłodzenie powietrzem - a więc do normalnej jazdy powinno wystarczyć. Natomiast jeżeli jest na dworze upał, lub jeżeli lubisz całą drogę "cisnąć", to wystarczy zrobić przerwę w momencie, gdy poczujesz, że traci moc. 4. Dotarcie silnika to wzajemne spasowanie się elementów silnika. Im lepiej dotrzesz, tym cały "układ" będzie szczelniejszy, co pozwoli osiągnąć przyzwoite osiągi. 5. Nie powinno. Na pewno po zakupie musisz sprawdzić, czy wszystko jest odpowiednio poskręcane i co jakiś czas dokręcać ewentualnie śruby. W przypadku motoroweru masz o tyle lepiej, że nie będą ci trzeszczeć, łamać się i odpadać plastiki, bo ich po prostu nie ma ;). 6. Jeżeli nie będą to za duże osoby, to da radę. Jednak pamiętaj, że komfortowo to nie znaczy dynamicznie... 7. Cena 3000zł, to moim zdaniem za dużo. Niedługo powinny pojawić się w tesco pewnie za 2599zł...
To będzie mój 1 jednoślad czy sb poradzę czy kierowanie zmiana biegow nie będzie zbyt trudna i czy można zmienić tą lapme z przodu bo mi się nie podoba :D
Jeśli moim pierwszym jednośladem był Simson S51 w którym trzeba było dźwignia od biegów kilka razy pociągnąć by zmienić bieg, to ty też powinieneś sobie poradzić. Zmiana biegów jest prosta jak drut. Trzymasz klamke sprzęgła, z luzu wrzucasz w dół na jednykę, puszczasz powoli sprzegło dodajac gazu i ruszasz. Drugi bieg to samo tylko wrzucasz w górę. Tak samo z 3 i 4. Redukowac najlepiej podczas jazdy. By zredukować trzymajasz sprzęgło i wrzucasz w dół. Ot cała filozofia zmiany biegu. Jeśli będziesz chcial się przerzucić w przszłości na coś mocniejszego to mała biegówka jest bardzo przydatna.