router city line cylinder 80 czy cos takiego byloby ok? ;)

od kilku miesiecy mam Router City Line 50 i mam takie pytanko czy taki cylinder jest ok? tzn. czy to ładnie by współgrało z moim skutem? co zyskałbym wymieniajac fabryczny na taki prosze o szybkie odpowiedzi;)

Masz zwykły silnik 139QMB. Bardzo dużo skuterów w Polsce z tym silnikiem jeździ z cylindrem 80-tką (kilkanaście sami zakładaliśmy w ostatnich miesiącach). Do tego odpowiednia dysza w gaźniku i można przyzwoicie śmigać :)

dziekuje a czcy ten egzeplarz [z tak niską ceną] jest przyzwoity?:)

Kolego nie podałeś linka do niego ; d

Jak dbasz tak masz - czyli zasada każdego chiniola :D

o kurcze... faktycznie nie podalem;p
http://allegro.pl/cylinder-80-romet-727-717-747-router-retro-4t-tuni-i2418935273.html

ponawiam prośbę prosze o szybką odpowiedz

help!

wszystkie cylindry do 100zł są takie same na allegro. Żeby Ci to ładnie jeździło proponuje wymiane gółwicy na nową. Ona ma zaspawany dolot od dopalacza spalin co daje lepsze osiągi, jak będziesz dbał to bedziesz jeździł. Im lepiej go dotrzesz tym szybciej będziesz jeździł, jak sam go składasz pamiętaj o tym żeby odrazu w pi*de mu nie dać. Pozdro

Spokojnie możesz go założyć. Jaki masz przebieg? Tan cylinder jest chyba najtańszy z allegro ;) chińskie wykonanie do chinola najlepiej pasuje :) Bierz go choć zależy ile chcesz na takim zestawie pojeździć? Bo jeśli dużo i nie zamierzasz go katować to musisz zastanowić się nad markowym cylindrem (naraku, arisnal, tec). Cylindry TECa są dobrze wykonane za przystępną cenę. Jeżeli zaś szukasz cylka do 'poszalenia' bierz ten z allegro bez wahania no raczej nie ma nad czym :) Z tego wszystkiego jest najważniejszy jakim budżetem dysponujesz.

spokojnie na tym 4-6tys zrobi jak nie będzie mocno katował:P

Jak trafi sie dobrze wykonany i dobrze dotrze a potem będzie dobrze eksploatował go to i z 10 na nim może zrobi :)

Tylko martwie się o wał, czy wytrzyma, łożyska mogą siąść:) na twoim miejscu zdecydowałbym sie na 65-70:)

Tylko ja osobiście pod taki zestaw bym rozpatrzał jakieś dodatkowe chłodzenie. Np. sportowy wiatrak wentylatora i chwytak powietrza :) Odpowiednia temperatura nie doprowadzająca do przegrzania się odgrywa bardzo ważną rolę na żywot takiego zestawu tak jak i dobry olej :) Rozpatrz to.

norbert to nie 2t wał powinien wytrzymać zresztą dużoooo ludzi jeździ na takim zestawie. Nawet na 90cc jeżdżą na seryjnych częściach. W rzeczywistości to nie jest 80cc tylko tak jak piszesz 72cc :)

no masz racje 2t jednak kręci te obroty... Ale to nie jest markowy skuter tylko chinol, również takiego posiadam i wiem jak jest z wykonaniem hehe:) po 4 tys stracilem zawory z powodu wady fabrycznej, coś z napinaczem rozrządu było nie tak i musiał przeskoczyć łańcuszek :)

klekocix napisał:

Masz zwykły silnik 139QMB. Bardzo dużo skuterów w Polsce z tym silnikiem jeździ z cylindrem 80-tką (kilkanaście sami zakładaliśmy w ostatnich miesiącach). Do tego odpowiednia dysza w gaźniku i można przyzwoicie śmigać :)

Nawet kolega powyżej pisze że ludzie decydują się na takie zestawy i je zakładają. Więc jak oni jeżdżą i wszystko gra to i on pojeździ.

dziekuje za wszystkie podpowiedzi;) co doradzalibyscie na nastepna czesc dzieki ktorej mozna by zwiekszyc osiagi i jaki tuning optyczny byscie polecali??? dziekuje za zainteresowanie [ja się zbytnio na tym nie znam] ;)

światło tył led :)

Norbi pisałeś o głowicy czy coś takiego byłoby ok?