Witajcie ponownie, mam lekki zgryz bo powinno byc duzo lepiej. A podobno w tym jezdzidle nie powinno byc blokad. Obecnie mam, cylnder 80 ccm Cuga czy jakos tak wariator wm high speed cam rolki 5,5 g zaslepiony recyrkulator spalin mimo ze moc wyczuwalnie sie poprawiła, prędkośc mierzona nawigacją oscyluje nadal w okolicach 60km/h(jak na oryginalnym zestawie) modul zaplonowy podobno nie jest zablokowany, choć pewien nie jestem ale mam dwa i na obu jest to samo
Za lekkie rolki i źle dobrana szerokość paska. Pasek ma też swoje pochylenie - wydaje się mało ważne bo to różnica 2 stopni (są paski 30 i 28 stopni) ale takie paski inaczej przenoszą moc. Paski 30 stopni występują w skuterach 4T z kołami 12". Wsadź rolki 6,5 g bo są optymalne dla tego silnika choć 7 g i 7,5 g też były by dobre. Lekkie rolki nadają się dla 2T.
To nie rolki! Ja na rolkach 5.5 g bujam sie prawie 100 km/h moim chińczykiem. Jeżeli nie macie pojęcia to na prawdę nie podpowiadajcie mu źle. thelewizor, sprawdź czy masz zdjęte wszystkie blokady :) Sprawdź gaźnik i dobrze go wyreguluj razem z zaworami.
Nie, zagapiłem się i śmignąłem wieczorem koło radiowozu z jakimiś 90 km/h na blacie :> Koniec off topicu, jeżeli ktoś nie wierzy to za jakieś dwa tygodnie mogę nagrać filmik z GPS'em który pokazuje 95 km/h