Kupiłem nowy motorower Romet zxt50, życie zmusiło do chwilowej przesiadki. Przy mojej masie (100kg) ledwo jechał pod górę. 20-25 km/h
Po zmianie całego kompletu, cylinder głowica itd, osiągi prawie się nie poprawiły
Co się zmieniło:
maksymalne obroty wcześniej wyciągał do 9k(na zegarach wskazówka do 11) teraz nie chce iść dalej niż 7k.
tempo jazdy pod tą samą górkę to 30 nie więcej
Co się nie zmieniło:
Prędkość maks na prostym terenie 50km/h
Nie zmieniła się moc w jeździe pod górę, przy czym nawet z górki jedyne na co pozwala to 55km/h
Gaźnik, z czujnikiem, tylko śruba regulacji obrotów. Na wydechu czujnik, rok produkcji 2019
Sprawdzałem wiele teorii odnośnie blokad które znajdowałem na forach,
-nie ma recyrkulacji spalin
-nie ma dodatkowej “nakrętki” w gaźniku
-nie ma możliwości przestawienia iglicy gaźnika, jest na stałe(budowy gwoździa) z blokadą plastikową przekręcaną w tulei w której jest sprężyna
-nie ruszałem filtra powietrza ani paliwa
czytałem o modułach CDI, jedyne co znalazłem bez rozkręcania go to czarna kość z opisem EAFR2AG-1000, niestety google milczą
Złożem w taki sam sposób, jaki był złożony, wyregulowałem zawory na 0,10 po przejechaniu 100km sprawdziłem po raz drugi.
Co do gaźnika, czy wymieniać na w pełni manualny czy nadal z czujnikiem ale jakiś konkretny? czy to nie wpłynie na działanie na działanie całości jako że regulacja mieszanki jest automatyczna?
Dziękuję za szybką odpowiedz
Czy występują w tym jakieś jeszcze blokady? wczoraj znalazłem jeszcze opcje na forach o blokadzie w manetce gazu ale też nie ma to wszystko kwestia tylko gaźnika?
Po zdjęciu blokad bez wymiany cylindra. Max prędkość jaka widziałem na GPS to 63km/h. Przyznaje ja troszkę mniej ważne bo 85kg- ale przy 72 i tak powinieneś jechać szybciej niż ja swoim 50cc.
Jedna mała uwaga- jako ze romet notorycznie nie miał na stanie nowych króćców- serwis w moim wypadku wymienił cały gaźnik by moc zastosować części niekoniecznie od rometa.
Witam
Wymieniłem moduł na odblokowany, i ok jestem w stanie rozwinąć na prostej te 60 km/h, gadałem z gościem z okolicznego serwisu odnośnie gaźnika założony jest jakiś nowy model montowany od tego roku. Nie był w stanie nawet określić czy wymiana na zwykły starego typu nic nie popsuje(obecny ma przy boku coś co wygląda jak stary magnes od głośnika z dwoma odchodzącymi przewodami) Dodatkowo rzucił że po przejechaniu 1000km jest sens kombinować dopiero bo może sam z siebie nabierze mocy(przejechałem już 600 i szału ni ma)
W skrócie nadal nie ma mocy i rozpędza się jak żółw tyle że więcej może
I kolejna rzecz której nie mogę nigdzie w sieci znaleźć… spotkaliście się kiedyś z przewodami wpiętymi w rurę wydechową?
Montują tam jakieś czujniki? nic nie znalazłem w sieci
Do Wirszak
Sam mam podpięte kość EAFR2AG-1000, idzie to wymienic na odbokowaną? I gdzie szukać.
Mam Barton Sprint 2020
Do wydechu też mam kabel podpięty.
Chce wymienic na 80 cm
Pomocy