Tak jak wyżej w moim skuterze kompletnie brakuje mocy nie ma jej nawet na tyle żeby skuter pchał sam siebie, wymieniłem w nim filtr powietrza na stożkowy i wydech na przelotowy, trochę dławił więc spróbowałem go wyregulować a że w temacie jestem całkowicie zielony to efekt jest był taki że skuter nie wchodził na wysokie obroty bo zaczynał się dławić a jeżeli już coś mu się tam udawało to tylko na kilka sec. ponadto gwałtowne dodanie gazu też powoduje dławienie Wymontowałem gaźnik, przeczyściłem i złożyłem do kupy, był mały problem z gumą nad iglicą ale po 10 minutach męczarni udało się dopasować ją i skręcić wszystko. gaźnik zamontowany a problem jak był tak dalej jest. Dodatkowo nie chce mi odpalać z startera a z kopki już nie mogę ponieważ w piątek obudowa paska napędowego pękła mi dookoła kopki i efekt jest taki że jeżeli tylko próbuje cokolwiek zdziałać kopką to obraca się ona dookoła a jeżeli skuter już odpali ze startera to słychać jak obudowa tego paska trze o coś tam w środku. nwm może o wariator czy cokolwiek tam ruchomego jest. i przechodząc do sedna sprawy. Jak wyregulować ( jeżeli to problem z wyregulowaniem) ten gaźnik tak aby chodził normalnie. Odrazu mówię że ustawienia fabryczne ( mieszanka max 2,5 obrotu) nie działają. co mógł bym zrobić ? Z góry dziękuje za wszelką pomoc
Ludzie są niereformowalni... Po co ten stożek zakładałeś? Szczególnie do serii jest to idiotyczny pomysł...
hehe czy to istotne po co zakładałem ? stary filtr mam nadal więc w razie czego mogę go założyć. ale nadal nie wiem jak go wyregulować ?
Zakładam, że chciałeś "odblokować" lub "tuningować" swój skuter, założyłeś najtańszy stożek gąbkowy i teraz masz problem. Zgadłem? Coś jeszcze "tuningowałeś" w nim?
hehe dokładnie obietnica youtube że po zamontowaniu stożka mój skuter stanie się demonem szybkości:P. a poza tym dodałem tylko tłumik przelotowy i to wszystko i jak tak teraz myślę to na tłumiku chyba poprzestanę
PS. A filtr jest siatkowy, starałem się unikać gąbkowych bo siąkną wodę
Wywal ten stożek i spróbuj wyregulować na seryjnym filtrze.
ok jutro przychodzi pokrywa paska to po zamontowaniu od razu wezmę się za regulacje i dam znać jak mi poszło
No już sobie tą obudowę zamontuje..... Konsekwencje kupowania tanich chińczyków, wraz z niską ceną mamy najniższą możliwą jakość części, W moim przypadku śrub, klucz 8 ciasno przylega do śruby ale mimo to przy odkręcaniu śruba się obkręca. popróbuję jeszcze troszkę a jeżeli się nie uda to użyję prostych praw fizyki. młotek z kutej stali vs cienkie aluminium, wynik oczywisty bo części produkowane za cenę 50 centów, po wszystkim montuję nową częśc na nowych śrubach i dopiero wtedy napiszę efekt końcowy regulacji gaźnika bo w tym momencie jest to dla mnie niemożliwe, pogoda deszczowa skutera z startera nie odpalę na ten moment więc....
klucz odpowiedni znaleziony śruby odkręcone wszystko git malina poskładane ale mimo wszystko kopka blokuje się podczas prób jej użycia... ehh po raz kolejny los kopnął mnie w twarz..
wszystko poskładane, nie miałem czasu na kupno nowego filtra więc postanowiłem lekko przerobić ten stożkowy tak ażeby nie przepuszczał tyle powietrza :P mówiąc prościej użyłem elastycznej farby nitrocelulozowej i zamalowałem nią 1/3 filtra + górny otwór i dałem mu kilka godzin na porządne wyschnięcie żeby mi czasem farba do gaźnika nie wleciała, po złożeniu wszystkiego do kupy i wyregulowaniu do ustawień fabrycznych, Moja czerwona S1000rr chodzi jak marzenie :P
więc myślę że temat do zamknięcia chyba że ktoś ma jakieś uwagi ważne które mogły by się mi przydać na przyszłość :P
Troszku partyzanckie postępowanie, ale skoro jesteś tak silnie przekonany, że filtr stożkowy nad gorącym silnikiem w skuterze to jest jakaś dodatkowa moc wykrzesana z typowego silnika 4T GY6 139QMB to nie chcę ci odbierać tej obecnej świadomości.
-
Co do dodatkowego info o obsłudze chińskiego skutera to był tutaj bardzo długi wątek o Routerze Bassa (to to samo co Router Metro City, tylko nieco inne ma plastiki) i niemal wszystko zostało tam napisane. Wystarczy sobie poczytać te całe 58 stron od początku, a nawet i wstecz.
...
http://www.skuterowo.com/forums/topic/wszystko-o-router-bassa-opinie-porady-itd/page/1
Hehe, widać każdy musi przejść fazę tuningu 4T 50cc filtrem stożkowym :) Ja też to miałem, musiałem wszystko sam sprawdzić, parę rzeczy zepsułem, poprawy nie było, wróciłem do puszki, chinola stunigowałem nowym gaźnikiem, cylindrem, tłokiem i głowicą. No i oczywiście "sportowy" wałek rozrządu, hehehehe.... Fajne czasy....
P.S. i to zdziwienie jak popychacze zaworów odpadły od mostka jakby z plasteliny były :P bezcenne...
Mam do dodania tylko tyle "najpierw MYŚLCIE, potem RÓBCIE" :)