Witam od razu na wstępie napisze co wymieniłem cylinder 80cm3 głowica tłok pierścienie gaźnik przystosowany do tego cylindra kranik podciśnieniowy filtr paliwa świece i zaworki ustawione na 0.05 obydwa w sumie próbowałem różnych ustawień i nic dalej to samo Problem mam taki że motorek nie ma mocy nie wchodzi na obroty manetka gazu daje do końca a chodzi tak jak by był na normalnie ustawionych obrotach próbowałem wszystkiego już mnie głowa boli od tego wcześniej naprawiałem już dwa takie same modele i nie miałem z tym problemu a tu masz ci pech może ma ktoś jakiś pomysł
Może pokombinuj z szlaufikami od powietrza;) spróbuj jeszce odkręcic filtr wyjąć gąbke i bez niej go odpalić. też tak kiedyś miałem nie chciał sie na obroty wkręcić bo za mało powietrza dostawał i się dławił... iskre w świecy luknij.. podstawowe rzeczy posprawdzaj narazie...
Posprawdzałem to co mogłem i okazało się że za duża przerwa była na świecy dałem przerwę 0.60 i już lepiej chodził ale to jeszcze nie to miał lekka zamułkę i po wykręceniu świecy była mokra to pomyślałem sobie ze założę główną dyszę z gaźnika 50 cm3 i o dziwo działa lepiej ma moc świeca ma kolor ceglasty czyli jest ok motorek leci 75kmh myślę ze dobrze
Dziwi mnie to czemu dysza z 80cm3 zalewała mi świecę a ta z 50cm3 pali motorek dobrze przecież nie powinno być tak ale to chyba nie ważne ważne ze motor działa dzięki za chęć pomocy pozdrawiam
;) spoko ale troche mało heh bo moj romecik fabryczna 50 tylko bez tego dobalacza spalin i lzejszy tlok nowa glowica leci 88km/h... romet 727 premium 12
moze dostaje zbyt duzo powietrza w sosunku do paliwa albo dostaje gdzies falszywe powietrze gdyby byl to 2t to mogyby byc simeringi ale 4t jest trudniejszy ja tez wstawilem 80cm do baotiana i tez nie chcial zalapac zaplon ustawilem i rozrzad i nic
Na fabrycznej 50 leci 88kmh to spoko ja w tym Romecie jeszcze wymienię wariator zważyłem rolki i jedna rolka waży 2,2g to chyba mało myślę o założeniu 5,5g ale może lepsze by były większe jak myślisz ?
Norbert to 88km/h to raczej tylko licznikowe, bo z seryjnego 4T takiej prędkości nie wyciśniesz. Nawiasem mówiąc sama zmiana cylindra doda mocy ale nie da prędkości, do tego potrzebny jest sportowy wariator i najlepiej nowe przełożenia pierwotne/wtórne, które zmienią przełożenie.
:)każdy chinczyk jest inny ja mam sprawdzone z 2 samochodami i jakimis 5 skuterami (skutery do 70 dobrze pokazuje) lżejszy tłok, odcięty dopalacz spalin. Ogromna moc. Przed awaria tzn wbiciu sie zaworów w tłok lecial 75. teraz lzejszy tłok i nowy pasek, głowica. 88km/h.
A co do tematu sprawdż przy filtrze powietrza obejrzyj ta gumę co idzie do gaźnika czy nie spadła i przy samym filtrze lubi sie pdrywać ja swoja juz jechalem sylikonem;)
I myślisz że licznik w samochodzie i innych skuterach dobrze pokazuje ? Grubo się mylisz. Sprawdź prędkość z GPS i potem się chwal realnymi 75. Lżejszy tłok ciekawe...
powiem wam szczerze ja juz jechalem marketowym torosem (seryjnym)75km/h fakt ze czuc ta predkosc ale wydaje mi sie ze licznik cos oklamuje zdjelem tylko zwezke w filtrze powietrza,nie sprawdzalem go jeszcze z innym samochodem albo skuterem ale chyba to zrobie
Sprawdź z GPS. Samochodowe liczniki jak i liczniki markowych skuterów też przekłamują o kilka km.
spróbuj pokombinować z dolotem powietrza, może dostawać za dużo/za mało powietrza. Zdejmowałeś zwężkę z filtra powietrza??