W opcji seryjnej skuter był wolniejszy od kosiarki ogrodowej. Po odblokowaniu jechał 53 km/h i rozpędzał się do tej prędkości całymi wiekami. Wymieniłem zatem cylinder na 80 i gaźnik dedykowany do takiej pojemnosci naraku z większą dyszą, nastepnie wymieniłem cdi i wariator na naraku high speed racing no i jaki efekt? Po 500 km docierania teraz jeździ 58 - 60 km/h. Ja się chyba zastrzelę, da się ten sprzęt w ogóle tuningować? Co zrobić żeby dało się T4 dało się normalnie jeździć? Ma ktoś jakiś pomysł co zrobić?
Ogółem blokady widywane w chinolach:
-tuleja na wario (ale bys widział)
-za mała dysza (zmieniłeś)
-śrubka w gaźniku
-blokada otwarcia przepustnicy
-rurka w filtrze powietrza
-moduł zapłonowy
-i pewnie coś jeszcze ale zapomniałem :)
Może masz w kiepskim stanie resztę napędu?Sprzęgło i dzwon?
Przyśpiesza normalnie czy kiepsko?
Sprzęgła i dzwonu i jeszcze nie ruszałem. Przyśpieszenie po tych wszystkich zabiegach można już uznać za zadowalające, ale tylko do 50 km/h, potem już koniec przyśpieszania i zaczyna się wypatrywanie jak tu pojechać, żeby było z górki.