Witam to mój pierwszy post na forum więc proszę o wyrozumiałość. Moje problemy z nim zaczęły się od momentu kupienia go, nie odpalał z rozrusznika. Powodem był rozładowany akumulator i cuda w instalacji mianowicie np. 3 kable wchodziły w jeden. Wymieniłem całą instalację (od 2013), cewkę, moduł CDI na Odblokowany, iskrownik (stator), regulator napięcia, świecę, akumulator, manetki, przerywacz kierunkowskazów, lewy przełączni. Przejdę do rzeczy mój problem polega na tym, że po jakimś czasie jazdy gdy silnik nagrzeje się gaśnie. Jak jest ciepły rozrusznik kręci normalnie czyli to nie wina tłoka raczej ,po jakiś 5min odpali i chodzi normalnie do momentu kolejnego nagrzania. Na zimnym ma 8 barów. Proszę o pomoc. Wszystkie sugestie mile widziane. Jeśli zły dział proszę o przeniesienie.
jeżeli prawidłowo mirzysz to te 8 bar na zimnym to nędzny wynik. 10-12 bar lub więcej to dobrze, poniżej 9 kwalifikuje cylinder do wymiany.
a gaśnięcie na ciepłym to albo zdychający cylinder albo źle wyregulowany gaźnik. tego sie nie zgadnie - to trzeba sprawdzić