Jestem posiadaczem skutera Romet 747 4t.Zepsuł mi się gaźnik więc kupiłem nowy i go zamontowałem. Zrobiłem na nim ok.20km i skuter dziwnie reaguje na gaz(bądź w ogóle nie reaguje).Odpalam i chodzi normalnie daje lekko gazu, skuter rusza ale potem gdy dam odrobinkę więcej gazu zamula go i staje(silnik nie gaśnie). Proszę o waszą pomoc w ogóle nie wiem co mogę zrobić. Proszę o porady.
P.S gaźnik sprawdzałem. Wszystko podłączone prawidłowo.
Sprawdź jaką miałeś dyszę w poprzednim gaźniku i jaka jest tu, iglica na środkowy ząbek. Sprawdź połączenia pucha powietrza - gaźnik i gaźnik - króciec czy dobrze jest skręcone.
Z godzinę bawiłem się z gaźnikiem aż w końcu go ustawiłem,ale gdy dawałem gazu znów zamulał.Odłączyłem gaźnik i starannie podłączyłem na nowo.Nic to nie dało więc zabrałem się za filtr paliwa. Wyciągnąłem go i zdjąłem z gaźnika iglice . Wtedy odpaliłem i prze gazowałem. Zamulał ale już nie tak bardzo. Iglica wróciła na swoje miejsce i zamknąłem gaźnik. Odpaliłem bez filtra, prze gazowałem i działa!!! :D Przez filtr wyleciało odrobinę paliwa i potem skręciłem wszystko ;] Śmiga zajefajnie ;] Dziękuje bardzo za pomoc ;]
Opanowałem ten problem z duszeniem na wysokich obrotach(obniżyłem iglicę, dostawał za dużo paliwa) ale ... przejechałem dosłownie 1 km i z filtra powietrza wyciekło paliwo.. już mam dość. Jeszcze raz proszę o pomoc.
Jaki zawór membranowy? Chodzi Ci o kranik podciśnieniowy? Nawet jeśli to zawór w gaźniku powinien odciąć paliwo. W Chińskich gaźnikach jest regulowany więc zaglądałbym tam.
Rozwiązaniem była dysza. Zmieniłem ją i znowu trochę pośmigałem. A teraz znowu mam problem. Gdy daje gazu zamula go. Jedzie tylko wtedy gdy zatkam tą gumową rureczkę z filtra powietrza która zasysa powietrze. Skuter dostaje jakiegoś "lewego" powietrza. Tylko teraz moje pytanie. Gdzie mam szukać ? Na pewno sprawdzę filtr ale potem co dalej ?
P.S Jeszcze jedno pytanie. Chcę zamontować stożkowy filtr powietrza.Czy w moim skuterze on się sprawdzi? i czy muszę coś oprócz filtra jeszcze wymienić?
Jeżeli dostaje za dużo powietrza bo musisz powędroweć po całym układzie dolotu, bo ciężko coś doradzić. Nieszczelność może być wszędzie. Sprawdź dokładnie wszystkie łączenia, opaski muszą łączyć pewnie. Nie, stożkowy filtr powietrza to strata pieniędzy i proszenie się o kłopoty z regulacją.