Witajcie, jako że zaraz sezon się zacznie czas zabrać się za skuterek, stoi zakurzony w garażu , miałem kupić crossa 125 ccm, ale zostanę przy swoim Romecie 727 którego zakupiłem 2 lata temu wprost z salonu, nauka jazdy przebiegała karkołomnie kilka wypadków, dziury w plastikach, ogółem padało powolutku wszystko, rozrusznik, kopek, chyba ładowanie nie wiem nawet czy go nie zatarłem, akurat mam trochę grosza, i mam do was pytanie, będę go robił na 80 ccm, i mam pytania odnośnie zestawu a więc tak:
Czy coś takiego opłaca się wstawić i w ogóle kupować? Czy to jakiś shit ktoś coś wie na ten temat ?
Co o tym sądzicie , oczywiście jeszcze muszę dokupić wiele rzeczy jak rozrusznik czy takie tam, ale mam zamiar postawić go na nogi, zaniedbałem go z głupoty ale wiem że jest wart aby wsadzić w niego pieniądze, bo bawiłem się świetnie choć nieraz życie mignęło Mi przed oczami.
jezeli 1 zestaw wytrzyma 15-25 tys (tlok cylinder glowica.walek)to mozna pokusic sie co do gaznika niczym sie nie rozni od standartowego jedynie moze miec wieksza dysze glowna ,srednice dolotu mieszanki i wlotu powietrza takie same jak w normalnych gaznikach-ogolnie szkoda kasy co do modulu zdanie mam troche inne jezeli kreci ci na nozkach na maxa ok 8-9tys obrotow i dziwnie nie zacznie przerywac to nie ma sensu kupowac poza tym w 4t qmb powyzej 8,5 tys to juz katowanie dla silnika szkoda go tym bardziej ze wal moze miec "ale"jak chcesz dobrze wykonac tuning to po pierwsze kup wal z mocniejsza korba i lozyskami poza tym wywaz go razem z tlokiem pozniej nie trzeba krecic maxa zeby smigac z 75 80 na szybkim napedzie przez co dluzej wytrzyma taki silnik(pamietaj ze nie jest na panewkach i nie lubi duzych obrotow ten 4t)wybor nalezy do ciebie
No i nie bardzo cię zrozumiałem holender .. Ogólnie chodzi Mi nie o prędkość rzędu ścigacza, bo ta moja 50 po odblokowaniu wręcz leciała po prostej 80 ale na tych chińskich zegarach wszystko jest możliwe, choć na prawde było to czuć romecik ma przejechane 3 tysiące może 3,5 ni byłem dawno w garażu, mógłbyś Mi podesłać link do części o których mówisz?
waly wzmocnione kupisz(znajdziesz)sam na alegro z tym ze sa no name i ja nie znam opini o nich wiec to ryzyko a kupujac wal sprawdzony markowy trzeba dac wiecej kasy proponuje zebys w pierwszej kolejnosci zrobil co chcesz z silnikem a potem martw sie o reszte naped przelozenie itp
waly wzmocnione kupisz(znajdziesz)sam na alegro z tym ze sa no name i ja nie znam opini o nich wiec to ryzyko a kupujac wal sprawdzony markowy trzeba dac wiecej kasy (taki tez znajdziesz na alegro) proponuje zebys w pierwszej kolejnosci zrobil co chcesz z silnikem a potem martw sie o reszte naped przelozenie itp
Ale wał korbowy 80 ccm wejdzie do tej 50 ? Do tego wziął bym to http://allegro.pl/cylinder-glowica-walek-skuter-4t-80-tajwan-bomba-i3060070392.html ale nie wiem jak to jest, docierać znów go ? Czy on jest już dotarty jak to jest... do tego wziął bym jakąś fajkę świecę gaźnik i to by mi wystarczyło budżet to max 500 zł. Coś jeszcze wymieniać żeby się silnik nie męczył na zestawie 80ccm?
o widzisz jezeli sprzedawca jest w stanie potwierdzic ze taywan stoi za tym zestawem to ten bylby ok do tego poszukaj walu min made in taiwan musisz znac wymiary swojego walu i sred sworznia tloka tego zestawu aby wszystko gralo
No właściwie to znalazłem coś takiego, co o tym myślisz? http://moto.allegro.pl/wal-korbowy-wzmo-gy6-mcn-romet-727-quest-skuter-4t-i3028864165.html dziękuje ci w ogóle za pomoc w rozwiązaniu mojego problemu ; )
Ale skoro podane jest że romet 727 4t to raczej to ten sam nie ? Czy to jakiś "wałek" hahaha ; )) Tak Mi się bynajmniej wydaje nie wiem co Ty o tym sądzisz.