witam.
1.
mam pytanie, mam przejechane prawie 4tysie i jeszcze nie bylem na regulacji zaworow, jaki jest koszt i ile moze potrwac??
2.
zmienilem rolki z 6g na 4,5g, wykrecilem srubke z gaznika, odcialem zawirowywacz. od 0 do 10km/h jest mulasty, ze nawet na piasku nie da sie grzebnac, a od 10km/h wtedy sie wkreca na obroty, czego moze byc to wina??
3.
gdzie moga byc jeszcze blokady??
4.
czy wlewanie oktanow mu szkodzi?? poprawe osiagow minimalnie zauwazylem..
bartekkompus napisał:
witam.
1.
mam pytanie, mam przejechane prawie 4tysie i jeszcze nie bylem na regulacji zaworow, jaki jest koszt i ile moze potrwac??
2.
zmienilem rolki z 6g na 4,5g, wykrecilem srubke z gaznika, odcialem zawirowywacz. od 0 do 10km/h jest mulasty, ze nawet na piasku nie da sie grzebnac, a od 10km/h wtedy sie wkreca na obroty, czego moze byc to wina??
3.
gdzie moga byc jeszcze blokady??
4.
czy wlewanie oktanow mu szkodzi?? poprawe osiagow minimalnie zauwazylem..
1) Regulacja zaworów to jakieś 60zł, chyba że potrafisz zrobić to sam...
2) na pewno masz źle ustawiony gaźnik. Do tego szkoda zmieniać rolki na 4.5g, chyba że planujesz mieć niezłe przyspieszenie i niską prędkość maksymalną (rolki mogą nie być w stanie wypchnąć talerza wariatora do maksymalnej pozycji).
3) sprawdzałeś może czy jest blokada na wariatorze i na module? Jakie prędkości teraz osiągasz? Będzie nam wtedy łatwiej podpowiedzieć, czy coś jeszcze może być zablokowane.
4) skuter 4T został zaprojektowany do jazdy na paliwie 95 więc nie ma po co lać o większej liczbie oktanowej.
2.
regulacja zaworow i gaznika bede robil w piatek, tzn gosc mi zrobi i posprawdza co i jak i kasuje 100zl. obys mial racje z tym gaznikiem, jak mial 6g to nie dal rady sie rozpedzic na max poniewaz za ciezkie byly, teraz mam 4,5g i jade 80km/h, ale cos chyba nie tak z licznikiem bo u kolegi pokazuje ze jedzie 70km/h. wiec jak wyreguluje gaznik i zawory to radzisz zmienic na 6?? a moze 5 beda odpowiednie??
3.
na wariatorze nic nie ma, a modul przy takiej predkosci to chyba nic nie da..
4.
ale nie szkodzi mu to wlewanie powiedzmy na 6 litrow paliwa 6 nakretek???
bartekkompus napisał:
2.
regulacja zaworow i gaznika bede robil w piatek, tzn gosc mi zrobi i posprawdza co i jak i kasuje 100zl. obys mial racje z tym gaznikiem, jak mial 6g to nie dal rady sie rozpedzic na max poniewaz za ciezkie byly, teraz mam 4,5g i jade 80km/h, ale cos chyba nie tak z licznikiem bo u kolegi pokazuje ze jedzie 70km/h. wiec jak wyreguluje gaznik i zawory to radzisz zmienic na 6?? a moze 5 beda odpowiednie??
3.
na wariatorze nic nie ma, a modul przy takiej predkosci to chyba nic nie da..
4.
ale nie szkodzi mu to wlewanie powiedzmy na 6 litrow paliwa 6 nakretek???
Nie masz co się przejmować licznikiem w skuterze - jeden pokazuje prędkość bliską prawdziwej a drugi zupełnie nie (np. oszukuje o 10km/h). Natomiast po regulacji sprawdź jak skuter będzie jeździł na 4.5g ciężarkach - jeśli dobrze i spalanie jest w normie to nie ma co zmieniać na 6g - każdy skuter jest inny i akurat Twojemu może ta waga wychodzi na dobre :)
Jeśli masz seryjny cylinder a osiągasz licznikowo 70 czy 80km/t to masz już wszystkie blokady zdjęte - więcej nie wyciśniesz z tej pojemności. To jednak baaaardzo mały silniczek.
Dodatkowe oktany do paliwa na pewno nic nie popsują, ale też nie pomogą zwiększyć przyspieszenia czy prędkości max.
dzieki za odp
co mozna malym kosztem do niego dodac jeszcze aby vmax zwiekszyc i przyspieszenie?