Witam, odrazu przejdziemy do rzeczy , posiadam Skutera Romet 700 2t , postanowiłem go odblokować wymieniłem co się dało Wydech q-tre / Wariator VM + rolki 4.5g/ moduł odblokowany / sprężynki +1000 / centralna +1000 ... I po wymianie tych o to części Skuter dostał tylko i wyłącznie jakieś 15km/h . z 52-55 km/h zrobiło się 62-65 km/h jeszcze coś go blokuje bo czuje jak wchodzi na max obroty lecz nie chce pójść więcej nic 65km/h Sprawdzałem kompresje jest bardzo dobra .
Ja wczoraj odblokowałem kolegi 700 setke i leci mu na wario wm i sport module z górki ledwo 70. I tak słabo bo moja 700 setka tyle leciała na lajcie na prostej a z górki osiągałem ok. 78. Nw. od czego to zależy, jedyne co możesz jeszcze zrobić to wymienić przełożenia bo są blokowane ale bez przesady.
kargu..... własnie wiem ile ci przełożenia dadzą 2/5km/h :) ale kurde to jest nie możliwe ze 65 km/h ! Bo start skutera jest naprawde zrywny na koło bez problemu lecz jest jeszcze blokowany a jak nie to wbije do niego 70cc
Nic nie da przerabiałem to. Ja widać miałem jakąś dobrą sztukę 700 setki, a gościu z yt ma jeszcze lepszą. Bo ja na module i wario cisnąłem 78 a kolega mój na tym samym wczoraj mu robiłem ledwo 70. I od czego to zależy to ja nw. Dodam że kolegi 700 setka nie katowana wgl. normalnie płacze jak nią jeździ a moja dostawała w dupę i lepiej leciała.
jechaliście obok siebie czy opieracie sie na wskazaniach liczników z których każdy może pokazywac inaczej? Ostatnio to był gościu co sie martwił że tylko 50 jedzie a jak sie zmierzył z GPS to sie okazało że licznik to 50 ale GPS to 70
Wombat Możliwe ze masz racje 70 mogę jechać bo ten licznik leci w kulki .
Mam do was jeszcze jedno pytanko chce wsadzić do niego cylinder 50 / 70 cc ale przy 70cc trzeba wał wymienić mogliście by wrzucić jakiś dobry cylinder najlepiej 50cc dobrej firmy i żeby dobrze pasował ? bo szukam mam na oku pare ale nie wiem czy dobre wymiary ma ?
tylko wiesz że jak zpieprzyż docieranie to uż go nie uratujesz a żeliwo do szlifu można dać bo coś nie wieżę że nie bedziesz pizdowal lepiej weź ten http://shop.mieloch.pl/cylinder-kit-polini-sport-50cc,pZ004894.bhtml
nie jest za małe to ci wejdzie http://shop.mieloch.pl/sprzeglo-stage6-torque-control-mkii-d-112mm,pZ046482.bhtml tu masz dzwon do niego http://shop.mieloch.pl/dzwon-sprzegla-stage6-wing-cooler-d-112mm,pZ042833.bhtml i vario do romka akurat. http://shop.mieloch.pl/wariator-top-racing-next-generation,pZ001480.bhtml
Prędkość maksymalna zależy od masy całkowitej pojazdu, nawierzchni, ciśnienia opon, oporów aerodynamicznych. Pomijam moc silnika bo to temat oczywisty. Przyjmujemy, że ustawienie napędu (przełożenie jakie daje tuningowy wariator - model oraz rolki - umożliwia osiągnięcie wyższych niż fabryczne prędkości) jest zestrojone. Jeśli ktoś chce uzyskać rekordowy wynik, to na pewno trzeba: - odciążyć pojazd ze wszystkich bagaży oraz zdjąć kufer jeśli takowy jest (benzyny w baku zostawić minimum również) - porządnie nasmarować łożyska (koła mają się kręcić leciutko, bez oporów) - jechać na czczo, najlepiej po "dwójce" :D - jechać po równej gładkiej nawierzchni - ciśnienie opon zrobić poprawne, żeby kapcia nie było - wdziać lekką odzież motocyklową lub maksymalnie przylegającą do ciała - ułożyć się w pozycji zmniejszającej opory powietrza
Dzięki temu możliwe będzie osiągnięcie maksimum dla danej maszyny. Oczywiście im większa masa kierowcy tym prędkość będzie mniejsza.
- ciśnienie opon zrobić poprawne, żeby kapcia nie było . Z tym się nie zgodze w mojej 700 złapałem kapcia jeszcze gdzieś tam było może 1,2 bara (bo uchodziło) i jechał mi o 3-4km/h szybciej bez powietrza niz napompowanym kołem
ale to dopiero powyżej 140 :D Opona napompowana na beton toczy się lżej niż flak (opory toczenia ma mniejsze) zato ma problem z przeniesieniem mocy na asfalt bo jest mała powierzchnia styku z asfaltem. Wiec na lekkim flaku sie lepiej startuje jak masz nadmiar mocy ale na 1000000% jedzie sie wolniej. Tobie mogło strzelić przednie koło i opona sflaczała (zmniejszyła średnice) wiec kręciła sie szybciej bo była mniejsza- co prędkościomierz podpięty do przedniego koła zinterpretował jak większą prędkość