Jakie są rolki w fabrycznym wariatorze w kymco new dink 50 4t ? oryginalne były nieco podtarte.
Założyłem wariator malossi z rolkami 7 gr, następnie 9 gr i dalej nie jestem zadowolony z efektu.
Na fabrycznym wariatorze skuter miał lepsze osiągi.
Jakie są rolki w fabrycznym wariatorze w kymco new dink 50 4t ? oryginalne były nieco podtarte.
Założyłem wariator malossi z rolkami 7 gr, następnie 9 gr i dalej nie jestem zadowolony z efektu.
Na fabrycznym wariatorze skuter miał lepsze osiągi.
Bo Malossi tak na prawdę to różni się tylko wykonaniem, efektów nie ma żadnych jeśli chodzi o poprawę osiągów - to mit.
Załóż oryginalny wariator, rolki w przedziale 5-6 G i powinno być ok.
Na malossim przy rolkach 9 gr silnik nie wkręca się wyżej niż 8000 rpm.
Nie wiem, chyba przereklamowany jest ten wariator.
Wie ktoś jakie są rolki fabryczne w kymco new dink ?
Na 100% 8,4g.
@edit
Jak zdjąłeś blokady to kup ok. 7,6 g, bo rolki fabryczne są odpowiednie żeby ograniczyć trochę predkości i przyspieszenia.
Dziękuję za odpowiedź.
Niestety moje rolki fabryczne były inne.
Mam new dink 50 z rocznika 2011.
Rolki miałem 6,5 grama fabryczne. Przestrzegam, bo albo występowały różne wersje wariatorów z rolkami, albo ktoś się wcześniej pomylił. Dobrze, że nie kupiłem rolek na podstawie tego forum, tylko najpierw w serwisie mi zważyli seryjne. Obecnie mam założone rolki 6,2 grama na seryjnym odblokowanym silniku oraz odblokowanym CDI. Prędkość maksymalna z górki wyniosła 77 km/h ale na prostej w najbardziej sprzyjających warunkach jest maks 74 km/h (o 2 km/h szybciej niż na rolkach seryjnych, które były już z lekka zużyte).
Pozdrawiam i mam nadzieję że komuś pomogłem