Rieju MRX SuperMotard. Extreme 77 MHR !!!!!

Czesc.Po sprzedaży skutera zacząłem oglądać się za jakimiś biegami.Padło na jakieś SM.Uzbierałem 4500 zł i wyruszyłem na poszukiwania z nadzieją,że wreszcie coś kupie.Jako pierwszy motor który oglądałem była to Gilera SMT 04 full Conti tzn wal,cylek,wydech itp firmy Conti,ale to się ledwo turlało zajechane strasznie,tak więc odpuściłem.Po dalszych poszukiwaniach zainteresował mnie Rieju Mrx który znajdował się prawie 50 km od mojej miejscowości.Już z za szyby samochodu Rieju prezentowało się pieknie,duże odlewane felgi,czarna perła przyciągały do niego uwagę.Po dokładnych oględzinach,wszystko wydawało się w porządku,jazda próbna również tylko ma strasznie krótkie zębatki przez co bardzo często trzeba zmieniać biegi ale w tym cała frajda.Po jeździe próbnej przyszedł czas na pomiar kompresji.I ZONK wielki wykazało 7.2 Bara :shock: Stargowaliśmy cenę i pojechaliśmy z powrotem do domu przemyśleć cała sytuacje.Jednak zdecydowałem się w następny dzień jechać go kupić.Stał na dworze pod dachem,po sprawdźeniu cylinder był lodowaty,i tutaj kolejne zdziwienie.Przekręcam kluczyk,naciskam ssanie i kopnąłem kopka przez połowe jej zasięgu ale i tak odpalił od razu z pierwszego kopnięcia.No to formalności i biore.Rieju ma kilka wad które będe starał się niwelować mianowicie: Opona tylnia juz prawie do wymiany,lakier słabo położony,zamontowana jest przedłużka amortyzatora przez co łańcuch trze o ślizgacz na wachaczu i piszczy,no i przede wszystkim ta kompresja.
Motor ma oryginalną jednostkę AM6 nic nie było dłubane,Posiada jeszczę wszystkie blokady które uniemożliwiają mu pokazanie na co go stać.Puki co vmax wynosi 80 km/h .Rieju prezentuje się następująco:









Tutaj opona kwalifikująca się do wymiany.


Nie powiem ile zapłaciłem ale mogę powiedzieć,że z uzbieranej kasy starczy mi na prawie full sporta lub racinga.



Setup Kompletowany na nastepnych stronach !!
-Conti CHR 50 Racing Tuned ------> Replika Malossi MHR Replica
-Conti CHR
-Kartery Tuned
-Metrakit Dellorto 19 phbg Tuned
-Zawór membranowy Tuned
-Krócieć Tuned
-Łożyska wału SKF c3 Teflon
-Uszczelniacze Corteco
-Łożysko Korbowodu Malossi MHR
-Napęd 12-52 Jt



17 Maja 2011
Z tymi pierścieniami to niezłe kombinowanie.Smug pisze,że nie ma ich na rynku.Na MotoLandzie kosztują ponad 120 zł to dziękuje.Znowu zaś inny typ zajmujący się sprzedażą taka jak Smug ma pierścienie ale za 7 zł/szt no to chyba z plasteliny są robione.Ale napisal,że poszuka jeszcze coś lepszego także zobaczymy.
Co do silnika to nic nie jest pewne co i jak,dziś znowu zaczął sam łapać obroty rzędu 6-7K więc czyż by Lewe łapał?Z ogólniejszych obserwacji zauważyłem jedynie pęknięcie króćca ,około 2-3 cm na 1 mm także nie wiem czy ono jest na wylot i czy tamtędy łapie lewe wszystko się okaże w Sobote.
W Piątek albo w Sobote przyjeżdża do mnie seb94 także Rieju będzie dokładnie sprawdźone.Pierwsze co to blokady aby to jakoś się bujało.Drugą sprawą jest zdjęcie przedłużki(będzie na sell prawdopodobnie także pisać jak by ktoś chciał) no i najważniejsza sprawa to rozebrać cylinder itp zobaczyć co tam się dzieje jeżeli tylko pierścienie wystarczą to wymiana aby to dochulało do wakacji a potem wymiana cylka itp.Jeżeli nie to będzie nowy cylinder :cool:
Dzisiaj policzyłem napęd wyszło 11-51 także baardzo krótki.
Z nowości to zakupiłem kurteczke Modeka Go To Hell w stanie idealnym kilka razy założona od seb94



18 Maja 2011
To już do ustalenia ale potem jak zdecyduje się ją zdjąć i sprzedać.

Dzisiaj od razu po przyjściu ze szkoły zacząłem ogarniać Rieju. Gaźnik wyregulowany,obroty już nie skaczą.Zmierzyłem kompresje i nie jest tak źle na ciepłym ma 7.5 bara natomiast po wlaniu trochę oleju do cylka wykazuje 9 także już wiadomo,że jest do szlifu albo do wymiany są pierścienie.
Następnie wziąłem się za polerke lakieru.Co prawda zeszło mi to prawie 2h ale efekt przewyższył moje oczekiwania.Wyszło piękne lustro,co prawda jest trochę zacieków ale już mi nie chciało się z tym bawić ważne,że prezentuje się bardzo ładnie.
Z nowości prawdopodobnie spaliła mi się przednia żarówka, albo odłączył się jakiś kabel na dziurach lecz to mało prawdopodobne.Jeżeli będę mnie chęci to jeszcze dzisiaj zobacze co się stało.
Zdjęcia robione gównianym aparatem tak,że nie potrafi wyłapać odpowiedniej ostrości:
Na zdjęciu przedstawiony jest kolor oleju.Niestety sprzedający nie widział co to za olej, ale przypuszczał,że to Castrol w Czerwonym opakowaniu czyli wychodzi na to,że to Minerał.

Tutaj zdjęcie pomiaru manometru:

Tutaj już po wstrzyknięciu odrobiny oleju do cylindra:











21 Maja 2011
No to tak:
Wczoraj o 16 przyjechal do mnie seb94 zeszlo nam do 23.Miedzy innymi:
-zdjęlismy częsciowo blokade na wydechu tzw dopalacz spalin
-zmieńiona dysza w gaźniku na 90 dellorto
-pokleiliśmy filtr powietrza
-zdjęliśmy przedłużkę(jest na sprzedaż proszę pisac na gg:11142171 ma wysokość 4 cm) -rozebralismy cylinder aby sprawdźić jego stan.Okazało się,że gładź jest w bardzo dobrym stanie pomijając jednego progu,ale odda się go do honowania natomiast na tłoku pierścienie lataja jak żyd po pustym sklepie.
-zaślepiliśmy ślepą kiszkę oraz wejście w filtrze powietrza.
-dokładnie wyczyściliśmy pierdoły jak filtr powietrza,gaźnik,króciec itp
-wypolerowana głowica
Oczywiście nie obyło się bez drobnych komplikacji mianowicie cała komora korbowa płynu chłodniczego,ale udało się ją osuszyć pomysłowym wynalazkiem.Wygląd bez przedłużki jest dla mnie kpiną.Od razu kupuje kolejną przedłużkę lecz 2.5 cm.Z Wielkiego Motocykla zrobił się Komar. Później dodam zdjęcia gdyż teraz jest rozłożony.Po ponownym złożeniu i wypolerowaniu głowicy kompresja na letnim silniku wyniosła 7.8 bara.
Kupie wydech sportowy najlepiej Yasuni Cross Alu używany do am6 oraz pierścienie dobrej jakości 40.3 do am6,nowe.

5 Czerwca 2011
Jednak przedłużka ponownie zagościła w swoim miejscu.Została pomalowana i odpowiednio splanowana.Dupa znowu jest wysoko.Lakier coraz bardziej pęka od słońca.Zakupiony został już cylinder Conti CHR Racing 50 który już do mnie idzie,w przyszłym tygodniu powinien juz być.Do first runa na nowym setupie pozostało jeszcze kupno łożysk i simeringow c3 oraz gaźnika 19 bądź 21 jak się uda to PWK. Wydech sprawdzałem jest blokowany,posiada ‘‘katalizator’’ w środku oraz blokowane kolanko.Probowałem założyć odblokowany wydech od Rieju RR lecz bez skutecznie.Nie pasował w żaden sposób,wadził o rame, chociaż dziwne bo to jednak ten sam silnik,ale w sumie rama inna.






6 Czerwca 2011
Nowy Up.Przyszedł Cylinder Conti CHR 50 poziomu Racing.Kupiony od użytkownika wisnia1995 Pozostało jedynie kupno gaźnika 19 lub 21 oraz kupno łożysk i uszczelniaczy C3 i można odpalać.W dalszej przyszłości prawdopodobnie zawita wydech Conti CHR.







22 Czerwca 2011
Doszedł do mnie gaźnik Dellorto PHBG 21 mm od samalasa prosto wyjęty z jego apci.
I wreszcie jak to jestą Pytałem się samalasa to mówil ze nie ma wejścia na olej ale znowu szperając w internecie wyczytałem,że takowe wejście jest ale nie ma za to podciśnienia.Dmuchałem sprawdzając czy przelatuje i przelatuje, gdy zasysam również.Ale wyjśćie jest bardzo duże i nie wiem czy wężyk od oleju by na nie naszedł.






Gaźniczek wędruje na szawkę obok cylka conti i wspólnie czekają na łożyska,uszczelniacze/oleje i nowe zabezpieczenia.Wszystko tak długo trwa gdyż kamil ze skuter.info był za granicą i teraz trudno go złąpać na gg.

25 Czerwca 2011
Sprzęgło jest w idealnym stanie także póki co zostaje.Dzisiaj wreszcie dokończyłem ‘‘polerke’’ gaźnika oraz dokładnie go umyłem specjalnym specyfikiem.Po konsulatcji z PoliniSpeedem okazalo się,że najlepsze efekty daje papier 320+400 więc takiego użyłem.Zajęło mi to dość dużo czasu ale starałem się wykonać to perfekcyjnie.Wyszło bardzo dobrze,foty bardzo słabej jakości ale coś tam widać"




5 Lipca 2011
Kolejny Up wydech Conti CHR już kupiony. Zostanie wysłany w piątek/czwartek gdyż w od czwartku do poniedziałku nie będe osiągalny.Także w Poniedziałem,Wtorek bądź środe już będzie u mnie.Mam nadzieje,że połączenie cylindra Conti CHR i wydechu Conti CHR plus do tego dellorto 21 będzie jakoś to jeździć.Foty i filmik zakupionego wydechu:

No i filmik : http://www.youtube.com/watch?v=IAw-in4MPSA

11 Lipca 2011
Doszła paczka od Smugglera.A w niej:
-Olej Putoline TT syntetyk
-2 Oleje Elf 10w40 2t do mokrego sprzęgła
-Komplet zabezpieczeń sworznia d12
-Dysze 5mm 65 i 70
-No i najważniejsze łożysko korbowodu Malossi MHR 12x15x15
Kolejną dobrą nowiną jest fakt iż posiadam już Ściągacz magneta który został zrobiony u tokarza więc można już silnik rozpoławiać.
Obecnie Rieju stoi i się nudzi bez wydechu.Wydech miał być wysłany w piątek ale koleś nie zdążył.
W najbliższym czasie dojdą jeszcze łożyska i już wszystko kompletne.



12 Lipca 2011
Tuleja Redukcyjna 28mm na 25mm.Gdyż Conti ma większa średnice ‘‘okna’’ wydechowego od seryjnego cylindra.A zamówiony przeze mnie wydech Conti ma średnice 25 także pasuje do serii lecz nie pasował by do Cylka Conti. Tuleja póki co jest za długa więc trzeba będzie ją dokładnie skrócić ale ważne że ma odpowiednie wymiary mianowicie średnica zewnętrzna 28mm a średnica wewnętrzna 25 mm. Wydech Conti mial byc dzisiaj wysłany,ale nie mogę się dodzwonić do typa.Kolejną dobrą wiadomością jest fakt iż będe miał zębatke 47 na tył od seb94 więc jeżeli vmax i ogólne osiągi nie będą zadawalające na zębatkach 11/52 to z tyłu włoży się 47.Niby nie dużo mniesza ale na pewno coś tam zmieńi.
Plany na najliższy czas w kolejności ich realizacji:
-kupić łożyska i złożyć silnik na nowych podzespołach
-kupić kask Enduro i Google
-Nowa oponka na tył
-Polerka wydechu Conti i ramy
-Zrobić nakole prawdopodobnie z blachy
Fotki tuleji:


Tak prezentuje się w cylindrze widać ze trzeba ją skrócić:


13 Lipca 2011
Zostały naostrzone przegrody oraz lekko poprawione kanały co za tym idzie wszystko starannie wyczyszczone…Z góry przepraszam za slabe zdjęcia.
Z nowości okazało się,ze Rieju nie można przerejestrować gdyż nie miał terminowego przeglądu(mial bezterminowy) tak więc termin wizyty w Wk mam dopiero na początku sięrpnia.Ehh.



22 Lipca 2011
No to rozbieramy.Około 16 przyjedzie do mnie seb94 i wyjmujemy silnik z ramy,rozpoławiamy oraz zakladamy nowe Partsy.Na obecna chwile silnik jest przygotowany do wyjęcia z ramy.Olej zlany wszystko pozdejmowane.Nie mam czasu pisac bo mykam do garażu jeszcze.Piona





Obecnie silnik rieju leży w częściach pierwszych można tak powiedzieć.Są problemy z wbiciem łożysk w kartery.Okazało się,że zamówione łożyska są łożyskami teflonowymi,także trzeba uważać na ich podgrzewanie.Foty z rozbiórki w tle pracujący zawzięcie seb94




Ogólnie sa to foty z rozbierania i to dość wczesnego obecnie łożska z walem sa juz wybite i kartery czekaja na nowe lozyska. Z nudów zacząłem juz polerke skrzyni korowej ,jeszcze dzisiaj muszę dokończyć.

26 Lipca 2011
Kartery nareszcie zlożone.Lożyska zostały wprasowane w kartery za pomoca prasy hydraulicznej oraz włożone zostały uszczelniacze.Dzisiaj jeszcze dokładnie umyłem i wypolerowalem wszystkie plastiki,pokleiłem gąbke filtra powietrza oraz umyłem całe pudło.Kartery zostały uszczelnione specjalną masą.Najprawdopodobniej dzisiaj albo jutro będzie First Run.Postaram się go uwiecznić.



26 Lipca 2011
Silnik został złożony.Po kilku godzinach kombinowania i skręcania silnik został w 99% złożony.Jutro First Run.Przy okazji została zdjęta blokada z zaworu membranowego.



2 Sierpnia 2011
Rieju dostało nową blache,nareszcie przerejestrowane.Świecy nie było ani w sięradzu ani w Zduńskiej Woli także pozostaje mi zamówić z allegro NGK BR9ES. Z nudów zrobiłem polerke dźwigni zmiany biegów.Z polerek będą jeszcze klamka sprzęgła i hamulca oraz wydech conti :mrgreen: .
Polerka robiona na szybko ale wyszło idealne lustro bez żadnych zmaz wygląda.Foty:





3 Sierpnia 2011
Taka obiecana polerka klamek.Klamka od hamulca jest ułamana poprzedni własciciel nie zmieścił się w furtke :lol: W najbliższym czasie zajme się polerka Contiego. Fotki z tych polerek:







6 Sierpnia 2011
Wziąłem się za odnawianie wydechu.Wydech byl w okropnym stanie wszedzie wychodziła rdza spod lakieru.Po zdardziu farby okazało się,że francuz przed malowaniem nie zeszlifował rdzy tylko pomalowal na nią no i jak wiadomo rdza się rozprzestrzeniła i powstały ogromne wżery i ogniwa rdzy na całej powierzchni wydechu.Samo szlifowanie wiertarką zajęło mi to okolo 7 h roboczych.Wydech przebarwiany palnikiem gazowym z duża dysza także nie wyszło to tak jak acetylenowym ale i tak jest bardzo dumny i zadowolony.Gaźnik Metrakita Dellorto 19 PHBG dzisiaj został wysłany także około wtorku bądź środy powinien już dotrzeć.Tak samo świeca NGK BR9ES spodziewam się jej w środe.Odnowiona została dźwignia hamulca nożnego i powstał piekny brokatowy lakier.Końcówka Conti została odwrócona aby logo było po własciwej stronie lecz niestety jeszcze nie udało mi się tego skończyć.Kolanka wydechu nie ruszałem bo bym chyba się zamęczył zdarłem z niego z grubsza rdzy i póki co zostanie tak jak jest,ale w najbliższym czasie będzie pomalowane żaroodpornym czarnym lakierem.Wziąłem się równiez za polerke koncówki wydechu mianowicie aluminiowych pasków ale jeszcze nie dokończone.
Odnowiony lakier dźwigni hamulca nożnego:

Tutaj juz zdjecia wydechu:





Wczoraj odwiedził mnie równiezlukas15na swoim pieknym biało niebieskim roxie na Streetrace.Przyjechał na regulacje gaźnika i napędu.Wpadł również seb94 aby pomóc w ogarnięciu roxa.Oczywiście jak za cos się bierzemy to muszą być szkody mianowicie:zgubiona śrubka od wolnych obrotów,zjechany gwint na wale,zjechana nakretka na wał,ułamane ząbki przeciwtalerza ale wszystko udało się naprawić zawitała nowa nakrętka na wał oraz poprawiony zostal gwint teraz trzyma się lepiej niż seria :mrgreen: Do roxa wrzuciliśmy rolki 2.5 także but jest ładny ,dysza została 90 ale okazało się ze filtr powietrza ma już najlepsze czasy za sobą i przepuszcza tam gdzie nie powinien.Tutaj zdjęcia z naszych zmagań.
Tutaj łukasz piłujacy gwint:


Seb rozwiercający nity tzn próbujący rozwiercić

Wnętrze Roxika:

W oddali kurzace się Rieju bez swiecy,plastików,blachy i wydechu

Tutaj skutki ‘‘Puofesjonalnego’’ rozwiercania seba:

No i tutaj ogólny syf:


tomcioxxx, Miałem dośc tanio do kupna ten cylinder więc zdecydowałem się go wziąć jest on dość rzadko spotykany w PL lecz bardzo często we Francji i Niemczech.Jak się nie będzie spisywał odpowiednio to pójdzie na sprzedaż.A i z tym filtrem napisz na gg pomysle jeszcze.
8 Sierpnia 2011
Doszedł nareszcie długo oczekiwany gaźnik od Dann’ego.Dellorto 19 phbg w pudełku Metrakita.Do latania pozostało mi jeszcze czekać na świece która idzie do mnie listem co prawda priorytetowym ale jak to nasza poczta.Zamówiłem również Kask No Fear i gogłe Scott Anti-Fog.


Ups :twisted: Troche nie rozumiem dlaczego ale ok.


9 Sierpnia 2011
Tak o skończyłem polerke gaźnika tej 19 metrakita.Dam fotki z wczorajszych i dzisiejszy prac między innymi polerka lakieru na ramie bo byl bardzo zaniedbany,polerka goleni/rurek w lagach na lusteko.No i oczywiściew polerka korka chłodnicy :lol: Jakies tam polerki końcówki wydechu Conti itp. Swiecy jak nie było tak nie ma. :angry: Hełm zostal wczoraj wyslany a dzisiaj o 9 wyslali go z lodzi takze jutro powinien byc.Świeca została wczoraj wyslana także też jutro powinna być.
Dopadłem wreszcie Lustrzanke ale z obiektywem który nie nadawal się na robienie zdjec Makro.:
Polerka ramy :mrgreen: :

Polerka Lagów:

Polerka gratow Contiego:

No i obowiązkowo korka chlodnicy :lol:

A tutaj jak wydech póki co bez końcówki się prezentuje na Rieju.Wedlug mnie jest 292920932921 razy lepiej niz na początku:


11 Sierpnia 2011
Przyszedł kask i gogle Scott.Kask zdecydowałem się odesłać ale gogle zostawiłem sobie gdyż są w dość dobrym stanie.Kilka rys ale gąbka ogólnie w dobrym stanie.Nawet nie wiem co to za model gdyż nie mogę znaleźć odpowiadającego modelu na allegro.Jak by ktoś znalazł stawiam piwo :lol: Jak równiez macie może jakieś swoje sposoby na usuwanie delikatnych i głębszych rys ze szybki kasku bądź tak jak w moim przypadku z szybki gogliż Świeca juz dawno doszła do seba94 ale oczywiście parówa się obija i nie chce przyjechać a ja nie mam jak :evil: Co do kasku pewnie zawita nowy LS2 piston head :roll: nie jest on moim wymarzonym lecz sytuacja finansowa chyba zmusi mnie do jego kupna :frowning: Tutaj foteczki gogli:





14 Sierpnia 2011 Rieju Mechanicznie Wykończony!!! Teraz jedynie optyka.
Dzis od samego południa co obecnej chwili wraz z seb94 regulowaliśmy tą bestie.Jak się okazało ten conti ma wielki zapotrzebowanie na wahe. Wrzucona jest dysza ponad 92 czyli na okolo 100-110 i jest idealnie wyregulowany.Buta mnie pięknego jak na 50.Zmieniona została również zębatka przednia na 12 JT więc obecny napęd prezentuje się tak: 12-52 także już jest lepiej.Zgranie wydechu Conti z cylindrem Conti jest niesamowite.W tym samym momencie cylinder oddaje moc gdy wydech ‘‘tworzy’’ rezonans.Ale i tak pięknie chodzi.Biegi po zmianie zebatki wyraźnie się wydłużyły teraz przy 50 jedzie się na 4 nawet nie w rezo a wtedy była już albo wysoka 5 albo niska 6.Z mechaniki już nic nie będe przerabiał ewentualnie nowy napęd.Natomiast z optyki obowiązkowo będzie okleina kilka dodatkowych polerek,kilka małowan proszkiem. Rieju z odnowionym wydechem i obróconą końcówka prezentuje się znacznie lepiej.Filmik wrzuca się na YT więc jak się skończy to dodam.Fotki:
Obecny Setup:
-Conti CHR 50 Racing Tuned
-Conti CHR
-Kartery Tuned
-Metrakit Dellorto 19 Phbg Tuned
-Zawór membranowy Tuned
-Krócieć Tuned
-Łożyska wału SKF c3 Teflon
-Uszczelniacze Corteco
-Łożysko Korbowodu Malossi MHR
-Napęd 12-52 JT









Tytułowa naklejka:





18 Sierpnia 2011
Rieju dostał taką oto polerke stopki bocznej.Byl w opłakanym stanie pordzewiała i pokryta odpadającym lakierem ale teraz jest już ladnie :mrgreen: .No i przy okazji została wyczyszczona i lekko wypolerowana z rdzy wewnętrzna część tarczy hamulcowej gdyż miała już nalot rdzy.








10 Września 2011
Rieju dostał polerke i czyszczenie chłodnicy. :mrgreen: Nawet nie wiem z czego jest ona wykonana ale polerka wyszła nieźle.Prawdopodobnie nastepną polerką będzie coś grubszego czyli polerka ramy. :twisted: Obecnie równiez trwają prace nad nadkolem.Prawdopodobnie będzie ono z nierdzewki oczywiście wypolerowanej. :mrgreen: Niestety lustrzanka się rozładowała i zostałem zmuszony robic zdjęcia tym gownem. :roll: tzn cyfrówką.Może w poniedziałek będzie kolejny Up można zgadywać. :cool: Częściowo nie do Rieju.








Piękny Contis. :stuck_out_tongue:

No i tu całokształt zakurzony.


12 Września 2011
No i doszedł nareszcie do mnie nowy i pachnący kask Ls2 Airforce 2 w kolorze czerwonym. :twisted: Oczywiście analfabeci w poczcie polskiej przeczytali Brzeziny zamiast Burzenin i kask krążył tak od 2 dni między brzezinami i łodzi trzy razy. :roll: No ale w końcu jest.Oczywiście z kaskiem jest naklejeczka LS2 :mrgreen: plus ze trzy instrukcje no i elegancki woreczek na kask.Udało mi się wychaczyc nowiutki za okazyjna cenę. :mrgreen: Plus do tego również udało mi się tanio kupić juz wczesniej wspomniane gogle Scotta tak więc cały komplet wyszedł bardzo tanio.Póki co nie mogę nic powiedziec o odczuciach w trakcie jazdy bo czekam na obiad i dopiero jade na jazde próbna. :<
Boberko Z tymi rantami to nie głupi pomysł aczkolwiek chyba zdecyduje się na czerwone paski.
Tutaj macie fotki kasku:







1 Października 2011
Nic nie piszecie a prace nadal trwaja. z nowosci to hmm…: Odkleilem te naklejki Alpinestar i nakleiłem takie same tylko już wycięte i wygląda duzo lepiej no i przy okazji z kompletu poleciały inne male naklejeczki w mało znaczące miejsca.Oraz najważniejsze dzisiaj wziąłem się za polerke ramy ,póki co skończyłem jedynie lewa stronę jak mi się uda i będe mial checi to jutro zrobie drugą stronę. A ogolnie to rieju jezdzi jak jezdzilo muszę ogarnac jakis nowy filmik co by pokazac cfaniaczka z mielocha ze jezdzi to lepiej niz seria. Komentowac luje!
A i rieju zakurzony i zasyfiony ale to się ogarnie.



15 Października 2011 Taka jesienna sesja cyfrówka :? takze jakosc mizerna. Ogolnie z rieju nic się nie dzieje i prawdo podobnie w tym sezonie juz nic się nie stanie. Ewentualnie na najblizszy czas mam jeszcze w planach jedną rzecz mechaniczna oraz dokończenie polerki z drugiej strony no i aby bylo idealne lustro jak chrom poprawienie wypolerowanej juz strony ramy. Opona jest juz na totalnym wykończeniu tak więc na nowy sezon obowiązkowo nowa,tarcze się slizgaja ale tylko przy zmianie przy okolo 13-14 k także na nowy sezon nowy komplet prawdopodobnie NHC+ olej Castrol MTX 85.(Nie polecam ELFA 10 w 40!!!) Lakier jak to lakier wygląda wysmienicie gdyby nie te pekniecia i odpryski drobne tak więc na nowy sezon obowiązkowo Okleinka na zamowienie. Kolejna sprawa aby Contiego nie przegrzać trzeba będzie zainwestować w termometr najprawdopodobniej tablicowy. :twisted: Oraz naszła mnie jeszcze myśl na polerke rantów bądź rantu+podstawy felgi, co sądzicie? Tak więc plan na nowy sezon:
-Koniecznie nowa oponka
-Termometr tablicowy
-Polerka drugiej strony ramy + poprawka juz zrobionej na ideał
-Okleinka na zamowienie
-Możliwe,że polerka rantów bądź rant+podstawa
-Wymiana tarcz sprzęgła
-Wymiana oleju
-Dac blache za koło
-Wymiana lusterka na mniej zmęczone








Polerka chyba nie jest zła skoro widac brud po paznokciami :ups: Ale i tak idzie do poprawki




No i dojechana oponka:


20 Października 2011 Rieju dostało Zawór membranowy Conti CHR. Także to już 3 nie licząc gaźnika dedykowana część pod siebie.Ale dopiero w sobote bądź niedziele jade do Seba odebrać i od razu założyć no i w razie konieczność podregulować.Zawór nowy kosztuje 41 Euro także dość sporo. Tutaj link : http://www.maxiscoot.com/scooter_shop/conti-boite-a-clapets-chr.html
Zawor wyposażony w Carbonowe membranki :mrgreen:
Macie foty ale jeszcze u sprzedawcy kijową jakością:





W sobote wyprawa do Seba i zdam relacje czy coś się zmieńiło. Licze na komenty Pazie!

24 Października 2011 Odebrałem wreszcie zawór CONTi i przystąpiłem do montowania. Przy okazji sprawdźiłem czy sa jakieś luzy na wale no i się nie zawiodłem. Nie ma żadnych,ale to żadnych luzów,nic nie jest wyczuwalne. Tylko dziwi mnie dlaczego ten zawór ma tak słabo odgięte blaszki.Po konsultacji postanowiłem,ze w wolnym czasie znowu rozbiorę i odegne ograniczniki aby było coś ala na zdjęciu w sklepie. Ogólnie zawór poprawił lekko elastyczność głownie na niskich obrotach a to w moim setupie mocno się przydało. Mam dla was jedną fotkę przed montażem no i FILMIK jak się wkręca. Co do filmiku to Rieju było w pełni rozgrzane,po jeździe. Starałem się jak najszybciej odbić manetke po dodaniu gazu aby było widać jak wkręca się.



Aktualny setup:
-Conti CHR 50 Racing Tuned
-Conti CHR
-Kartery Tuned
-Metrakit Dellorto 19 phbg Tuned
-Kompletny zawór membranowy CONTI CHR z Carbonowymi płytkami
-Krócieć Tuned
-Łożyska wału SKF c3 Teflon
-Uszczelniacze Corteco
-Łożysko Korbowodu Malossi MHR
-Napęd 12-52 Jt
vmax (Jeszcze na seryjnym zaworze membranowy ~105 km/h)

A tutaj filmik:

http://www.youtube.com/watch?v=YIQk0KD7S3k

11 Listopada 2011 Dawno nic się przy Rieju nie dzuiało ale dzisiaj udało mi się poprawić polerke chłodnicy. Wyszło genialnie.Zimno w garażu i na dworze to Rieju do domu i polerejszing.No i taka pseudo jesienna sesja, komentować:

Tutaj bez owiewki od razu po polerce:











Jak dobrze pójdzie to moze jeszcze dzisiaj albo w ten weekend będzie kolejny kozacki Upik.

9 Grudnia 2011 Jako,że delikatnie mówiąc PÊKŁA mi linka sprzęgłą rieju jest unieruchomiony, i chyba tak zostanie do conajmniej świąt ,oczywiśćie mody nadal będą trwać.Dzisiaj przy -2 w garażu skminiłem nowy sposób na polerke,tzn jej wykończenie,takigo efektu się nie spodziewałem,dzisiaj dodam jedynie jedno zdjęcie na zachęte,robione z zaslonietym flashem palcem bo nie da się go wylaczyc i wyszlo bardzo ciemne,no ale jutro w dzien będzie więcej. Komentujcie w wyborze okleiny !!!:
Tak wiem gówno widać,ale uwierzcie mi można bez problemu przeczytać tekst ze ściagi pisany 2 czcionką także jest moc.

Tutaj jeszcze resztki linki przed zerwaniem:

:twisted:


Piszcie propozycje co do okleiny bo termin się zbliża!!!

11 Grudnia 2011 Nareszcie naprawiłem linke, dość prowizoryczny sposób ale pancerny i trwały,oczywiście na nowy sezon będzie nowa oryginalna,ale żeby jeszcze na razie pojeździć to wytrzyma.Dodaje wreszcie fotki tej polerki ale oczywiscie nie da rady wylaczyc u mnie flasha i musialem zatykać go szmata :angry: także jakości nie ma,no ale. Dzisiaj z kumplem zrobiliśmy okolo 50 km, nawet po szronie(kozackie poslizgi. :twisted: )
No i byl maly wyścig,razem z NSR 125 (15 km) zablokoawna z niemiec, . No i Rieju się spisal. Scigalismy się tylko do setki(100km/h) no i byl idealny Remis.Ahh ta duma. :ups:
No nic macie fotki:
Pro Elo patent,ale trzyma pancernie:







26 Grudnia 2011 Cóż to przeszkadza,że są świętaż
No więc Rieju dostanie nową okleine to już pewne jak śnieg zimą(hahaha) Dzisiaj zostały zdjęte wszystkie plastiki,zerwane wszystkie naklejki,usunięty klej po nich oraz umyte pod wysyłke. Jeżeli znajde jutro taki duży karton to już jutro będą wysłane do oklejenia. W między czasie, w święta zabrałęm się za polerke zbiorniczka i pompki przedniego hebla. Narazie jestem w fazie usuwania Wżerów,ma być dokładnie bo jest dużo czasu,a że choroba mnie dopadła to nie można jeździć Nakedem. :mrgreen: Będą oklejone wszystkie plastiki+ paski na koła czerwone<3 oraz naklejeczki na wahacz.Zrezygnowałem z projektu okleiny której podawałęm wyżej ,Redbula gdyż chyba byłą u mnie za długo na tapecie i się przejadła po prostu. :< No więc takie małe fotki z rozbiórki i zdjęcia Nakeda.
Przygotowane plasticzki:

Polerka nie Mleczna tylko zaparowała cała:


Tutaj zaczęta polerka(w fazie usuwania wżerów)

Porządek musi być,nie ma co:
:mrgreen:



30 Stycznia 2012

Doszły plastiki z okleiną RockStara oraz paski na koła.Póki co dekorują pokój założone będa prawdo podobnie dopiero na wiosne. W najbliższym czasie wpadnie jeszcze termometr tablicowy oraz ochraniacze do kutki + rekawice. Polerke cylindra jak dobrze pójdzie to jutro a może nawet dzisiaj uda mi się skończyc natomiast po skończeniu wezme się za polereczke głowicy.Oceniac!

Warto dodac ze zdjecia są z komórki więc kolory i wszystko jest dużo mniej ostre oraz dokładne.






31 Stycznia 2012

Up za Up’em , Up’em pogania i Up’em przykryty a wy nic? nie ładnie.!<foch i hooy>
Po 25 godzinach meczenia się z polerką Contiego ogłaszam,że wygrałem! Znwou nie miałem czym zrobić zdjęcia i musiałem użyc mojego znanego już Kartofla aka Mikrofalówki.
Troche mi paznokcie poodchodziły no ale mam wypolerowany cylinder.Rodem z NIEMCOWNI broo.
W najbliższym czasie będzie :polerka kanałow,polerka głowicy od strony zewnętrznej oraz od strony komory spalania no i w dupe będzie polerka tłoka bo ten nagar mnie przeraża.









No i taki bonusik.Ahh tyle wspomnień i dobrych chwil aż serce się raduje <3
[/list]

1 Lutego 2012
Dzisiaj skończyłem skromną ale bardzo ważną polerke głowicy od strony komory spalania.Jak wiadomo nagar to zło więc zło trzeba tępic. :mrgreen: Jutro postaram się odkrecic ta piekielna srube i zamówic termometr tablicowy.Niestety znowu nie mam żadnego aparatu wiec fotki bardzo slabej jakosci.






8 Lutego 2012

Up,nie Up ale prace postępują.Dzisiaj zdjąłem podnóżki pasażera oraz kierowcy i będa małowane. Najprawdopodobniej pojutrze gdyż jutro bede cały dzien pewnie zdejmwoał resztki farby które zostały na tych metalach. No i rdzy jest całkiem sporo. Nie bede się bawił w żadne proszkowe,nie proszkowe.Dam kilka warstw grubych sprayem + na to kilka warstw Bezbarwnego i cos tam wytrzyma.Co najwyżej będe co miesiąc poprawiał,jet to nie wielki koszt. Podnózki oczywiście w czerwień idą,poza nimi w czerwieni jeszcze będą: Świeca(tak świeca)/jak cos to węzyki (zobaczymy jak się będzie trzymał lakier i czy nie będzie pekał bo kupy to nie może byc.

Kolejnym trochę bardziej znaczącym Up’em jest to,że zapewne za 2 dni wysyłam Głowice do PoliniSpeeda gdzie,upora się z tą śruba w głowicy + dorobi nową i wciśnie termometr.
No i oczywiście jak juz wysyłam,to w paczce powrotnej będzie jeszcze Pasta do Alu od mistrza :< także polerki będą jeszcze lepsze.
Tu jedna fota taka nic nie znacząca:


10 Stycznia 2011
Dzisiaj głowica została wysłana do PoliniSpeeda wiec on tam będzie ja modzic. Kupiłem równiez wszystko do małowania ale jakos tak zachciało mi się polerki. Nie wiem czy todobry pomysł bo nie wiem czy nie lepsze były by pomalowane na czaerwone i pasowały by do okleiny czerwonej. No nic na początek zrobiłem polerke 1 podnóżka ,(około 2h) Nie wiem cyzo na będzie widoczna gdy będzie zalożony na pewno bardziej byl by widoczny jak by był czerwony.Fotki znowu żałosnej jakości bo nie mam czy zrobić.






11 Lutego 2012
Uwielbiam takie małe prace które dodają smaczku całosci.Foty znowu bez jakosci.:slight_smile: Pozdro.






19 Luty 2012
Nareszcie tłoczek został skończony.Przeszedł całkowita polerke denka + lekką modyfikacje płaszcza tłoka oraz zaokrąglenie rantu przy oknie wydechowym.
Polerka robiona nie na efekt szpanerki lecz tak aby było gładko i nagar się nie czepiał.W między czasie udoskonaliłem proces polerowania końcowego aka nabłyszczanie niestaty brakuje mi jeszcze jakiejś dobrej pasty.

Niestety albo i Stety CYLINDER CONTI CHR idzie na sprzedaż jeżeli ktoś by był zainteresowany proszę pisac na gg lub PW. Szykuje się coś grubszego,znaaacznie grubszego. :twisted:
Niestety jakośc telefonoWoW więc kupa.







Power666, Siateczke znalazłem juz kiedyś w domu, niestety ona nie jest takiego koloru.została pomalowana przeze mnie.


ZAINTERESOWANI KUPNEM CYLINDRA CONTI CHR 50 RACING PO MEGA MODYFIKACJACH PISAC PW/GG

26 Stycznia 2012
Jako,że mogę już chodzi w miare. To od razu poszdłem tam gdzie,chodzic się powinno mianowicie do garazu. Jako,że w głowicy jest dodadkowe wyjcie ,tyle ze zaslepione śruba.W najblizszym czasie będzie termometr tablicowy i właśnie bedize w tym dodatkowym otworze.tyle ze na razie jest problem z odkreceniem tej śruby.Nie dalo rady na zalozonej glowicy to trzeba bylo zdjac. Obecnie sruba moczy się w Preparacie do Usuwania Rdzy,mam nadzieje,ze pusci. Przy okazji poleruje cylinder+głowice od zewnątz oraz będzie poprawiona polerka głowicy od strony komory spalania, oraz ,wypolerowane’’ kanały w cylindrze.Przy okazji martwiłem się rowniez stanem łozyska korbowodu dolnego roaz górnego gdyz z cylindra dochodziło telepanie.Naszczęście nie ma ani milimetra luzu,wiec wszystko jest idealnie.Jako ze mam duzo wolnego czasu,ba nawet bardzo duzo to obecnie jestem na etapie usuwania wzerow z cylindra. Do dnia dzisiejszego zajeło mi to ponad 20 h roboczych i jeszcze kilka potrwa. Na tłoku jest trochę nagaru, nie wiem czy to duzo czy mało no ale to przejechane tylko okolo 1500 km. Wiec wydaje mi się ze duzo. Na glowicy z jednej strony lekko sprawdźilem czy schodzi szmatką,widac na zdjeciu. Niestety Lustrzanka została na Chrzcinach a Cyfrówke tata nosi do pracy teraz wiec robiłem Monciakiem 2 MEDAPIKSEELS wiec jakos lekko mowiac SUABA. :roll:










A i gładź cylindra w stanie idealnym ,nie ma żadnej ryski itp.

24 Lutego 2012
Doszedł Termometr tablicowy jak dobrze pójdzie i pewien osobnik naszego forum nie będzie woził non stop dupala w swojej Bi eM dablju to w poniedziałek głowica zostanie wysłana do mnie. W między czasie gdy tylko mam wolną chwile biore się za rieju Wszystko będzie idealnie nawet najmniejsze detale. W typ upie pokaze wypolerowany zawór membranowy,co prawda jest mało widoczny ale jest i to wystarcza. Wsystko musi byc dopięte na ostatni guzik nawet śrubki zostały wypolerowane. :ups:

Zdjęcia robiłem telefonem ze względu na to,że w aparacie nie można wyłaczyc FLASHA wiec nic by nie było widac a teraz widac chociaz 10% rzeczywistego lustra no ale jest.







25 Luty 2012
Kolejny Up tym razem nie do Rysia tylko dla Krzysia. :roll: Pełna Zbroja + ochraniacze na piszczele i kolana FOX’a + bluza enduro lecz w średnim stanie.Jeszcze rękawice i będe czuł się bezpieczniej. Tak po wypadku zmieniają się priorytety i hierarchia ważnosci w moim przypadku padło na bezpieczeństwo.







http://desmond.imageshack.us/Himg829/scaled.php?server=829&amp;filename=p1020223q.jpg&amp;res=medium

Bluza i Ochraniacze lecą od razu do prania+ ogarne je lekko aby zmieńjszyc rysy chociaz one i tak zaklada się pod spodnie wiec bez róznicy.

28 luty 2012
Skończyłem dzisiaj polerke gaźnika no i śrubek gaźnika Przy okazji króciec poszedł na czerwono. Skończyłem również wklejac czerwoną siateczke w przednią czache. Obecnie matuje śrubki od zaworu i ida również w czerwień.Każdy detal ma byc idealny.No i przede wszystkim zdobyłem to o co tak długo waczyłem i czego tak długo poszukiwałem. Mianowicie Napój Energetyczny ROCKSTAR ENERGY DRINK , zalezy mi tylko na puszcze,dorobie z aluminiowej wypolerowanej blachy uchwyty i będzie jako kolejny detal pasujący do całosci oraz będzie to pojemnik na przelew z chlodnicy. Mała rzecz a cieszy :mrgreen:












PS: Zdjęcia srednio oddają naturalny kolor. W rzeczywistosci kolor siatki i krócca jest dużo wyraźniejszy ale takie uroki lampy blyskowej.

3 Marca 2012
Nareszcie kupiłem oponke na tył. Stara miała byc wymieniona od razu po kupnie,lecz jakos tak się odwlekało i odwlekało aż minął prawie cały sezon na kompletnie łysej oponie z wystającymi sznureczkami z pod warstwy gumy. :?
Nadarzyła się okazja to wpadła Michalin Pilot Road 2 co prawda tylko 120/70/17 wiec o 10mm (1 cm) węższa od obecnej no ale w takiej cenie i stanie nie można było wybrzydzac. Oponka z roku 08 bieżnika jeszcze sporo więc na trochę wystarczy.

Kolejnym Upkiem małym jest Uszczelka do cylindra Contiego więc juz kompresja nie będzie uciekała bokiem i nie będzie wywalalo mi plynu odpowietrznikiem. :twisted:

Opona na zdjęciach była po kąpaniu+ ,wybalsamowana’’ preparatem do opon.Więc jeszcze w chwili robienia zdjęc była tłusta i widac smugi natomiast po wyschnieciu jest idealnie czarna i świeża powierzchnia.







6 Marca 2012

Głowica skończona,mianowicie jeszcze nie jest u mnie ale niedługo będzie. Jest nowa śrubka a w niej czujnik termometru,wszystko na hermetyk wiec powinno trzymac. Poprawiona polerka (pewnie będzie gorzej niz moja :mrgreen: ) No i pasty.




12 Marca 2012
Troszke z opóźnieniem dodaje Upka ale czekałem na drugiego aby nie robic dwóch bezpotrzeby. No to doszła paczka od Kutasa aka PoliniSpeed (Zapytacie dalczego kutasaż O tym w dalszej częsci notki oraz będzie to bardzo widoczne na zdjęciach z jego prac :slight_smile: )

Kolejna wiadomościa jest to iż Conti zmieńił własciciela i teraz będzie powodem przyjemności z jazdy dla kogos innego)
No więc teraz jest dylemat co kupić. Budżet około 600 ziko no ale już mam swój typ który wydaje mi się,że najbardziej odpowiada moim wymaganią. Oczywiście będzie to musiało latac na seri wale lecz lożyska były wymieniane i maja znikomy przebieg oraz kompletnie zero luzu, łozysko korbowodu tez jest MHR wiec wytrzyma bez problemu, sprawdzałem luzy na korbie to pionowego nie ma w ogóle wiec dolne korby również jest w bardzo dobrym stanie , luzu poziomego jest naprawdę mało ,miałem porównanie z wałem seryjnym z Yamahy TZR po przebiegu ponad 10k i tego luzu jest dwa razy więcej niz u mnie.
Pierwszą opcją i najbardziej mi odpowiadającą jest :
-Kupno od kolegi przytartego cylindra Bordowego pseudo 80
-szlif
-nowe uszczelki od Polini Race 80
-Nowy tłoczek Asso za 230 zł
- Port strojony u PoliniSpeeda mapa kanałów co ala MHR Replica lecz nie tak wysoko okno
Kolejna opcja jest Airsal Racing(ale to juz baardzo ryzykowne i nie wiem czy warto, ewentualnie ze slabszych MK Hand Made albo Airsal Sport na ubogo:(.
Ale na 90% będzie Port Bordowego.

Doszedł również termometr tablicowy wraz ze śrubą przewierconą i czujnikiem wklejonym już w śrube, mam nadzieje,że do nastepnego cylka będzie pasowała.

I teraz rozwiązanie zagadki dlaczego PoliniSpeeda nazwałem Kutasem?







Teraz znacie odpowiedź? Niestety smuci mnie to ale i zarazem bawi,że rysował te wszystkie genitalia na wzór swoich w skali 1 :1 więc rozmiar rzeczywisty. No trudno nie każdego Bóg wynagrodził w tym oto aspekcie,miejmy nadzieje,że nie będzie mu to przeszkadzało w późniejszym zyciu, Pozdrawiam majster;)


Tutaj zdjęcia potwierdzający idealny stan gładzi,wrecz perfekcyjny:





Pozdrawiam i prosił bym o komentowanie oraz podsuwanie ciekawych pomysłów.

26 Marca 2012
Taki bardzo skromny Up.

Ale przecież kompresja ponad 7 to jeszcze spoko jest. Moja gilera miała niecałe 7 i jeszcze wymiatała ładnie

Miałem w dt takie same opony :stuck_out_tongue:

Fajny projekcik, miło się go czyta. A powiedz jak tam obecnie z osiągami i spalaniem:)
Pozdro !

O ja cie ile fot :smiley:
Przejrzałem wszystko mniej więcej i mi się jedno nasuwa :smiley:

Te gogle …
Nie są czasem na narty ? :smiley: A raczej na 75% :slight_smile:
Widać jak się w kasku utopiły bo są mniejsze, a poza tym mają pomarańczową szybkę - na moto wszystkie mają przezroczystą :wink: