Witam!
Niedawno pisałem na temat małej renowacji mojego sq
Zakupiłem wtedy:
Zestaw 60cm3 ( cylinder tłok pierścienie zabezpieczenia sworze?? podkładki )
Kompletne wariator RMS ( wariator rolki 6,5g takie same jak seryjne ?lizgi talerz zewnątrzny i podk?adka zabierakowa )
Rolki 5,5g
Spr??ynki sprzęgła +15 zielone +22 niebieskie +50 czerwone
Spr??yn? centralną +15 zielon?
Tłumik odblokowany od keewaya
Mam jeszcze sprzęgło 112mm i gaźnik 17,5mm Mikumi.
OK zamontowaćem wszystko (cylek, wariator,rolki 6,5, sprzęgło i gaźnik j.w.,ze sprężynkami i rolkami się nie bawiłem) i dotarłem porządnie i przepisowo.
Po przejechaniu 900km - test v-max i tu d**a 55 na prostej i 65 z górki (przed nowym cylkiem 68 na prostej i z wydechem bardzo g?o?nym-pustym)
No dobra czas na regulacją - ale co bym nie włożyć w różnych konfiguracjach to tylko gorzej jedzie.
Zauważyżem że pasek nie dochodzi do maksymalnego położenia na wariatorze zostaje jakieś 2-3 mm niżej - może to wina paska 17,5 już się trochę zu?y? do 16 (może kupić pasek 18mm ??)
Moim celem jest osięgniżcie ok 70 - 75 na prostej
Sk?aniam się do tego że mam za lekkie rolki no i pasek do wymiany
JAK MY?LICIE ZA PORADY STAWIAM PLUSA A JAK WPADNIESZ DO GARA?U TO KILA LITR?W % SI? ZNAJD? !!
wymieć?? pasek i zobacz… ale kup rozmiarowo taki sam jak był seryjnie.
Po wymienie cylka wstawiće? większą dyszł??
Wydają mi się że 2mm nie zrobić większej różnicy
zrób tak jak pisze Corey ( dysza kosztuje 10zł więc to nie majątek )
Mam dyszę zamontowan? 65 mam jeszcze 80 ale jej nie w?o?? bo na 65 pali mi 5-7l
A co do paska to mam na nim przejechane tylko 1500 km
Jedynym miejscem gdzie jeszcze nie zagl?dażem jest komora silnika - membranki - krupiec
Może coś w nich siędziż??