Remont(tuning) SR 70/50

Witam!
Mam Apke Sr 70/50, rok 2002, przebieg dużyyy bo 32 tyś (27tyś przejechał na full blokadach)
Kiedy Sr’ka miała 28,5tyś wymieniłem w niej tłumik(yasuni z), Wariator(Hebo NG), Cylek(Polinii Sport 70). Teraz chodzi wszystko w porządku ale nie chce sytuacji że pęknie mi wał i będzie dużo roboty i jeszcze większe koszty,dlatego chciałem wymienić w niej wał, Sprzęgło, dzwon, membrany.
Wał ma duży przebieg i wydaje mi się że to powinno być na pierwszym miejscu.
A jak poznać że zjechały się membrany? Wymienia się wtedy same płytki czy cały zawór?

Ja myślałem nad tymi częściami:
Wał - http://sklep.mieloch.pl/product_info.php?cPath=1_5_124&products_id=3809&osCsid=84acef067272781ae1d62856e45f7311
Tylko nie wiem czy ja mam 10mm czy 12mm. Jeżeli wiedziałby ktoś jaki rozmiar seryjnego wału to będę wdzięczny jak powie.

Sprzęgło - http://sklep.mieloch.pl/product_info.php?products_id=2359&osCsid=84acef067272781ae1d62856e45f7311

Dzwon - http://sklep.mieloch.pl/product_info.php?products_id=1422

Zawór membranowy - http://sklep.mieloch.pl/product_info.php?cPath=1_5_124&products_id=63&osCsid=84acef067272781ae1d62856e45f7311

Pozdrawiam i czekam na wasze wypowiedzi.

seryjny wał ma 10 mm korbę do evo robią korbę 12 mm oraz do mocnych racingów
co do wału to weź top racing evolution polecam wał :wink: będzie do racinga :]

Ja chciałem żeby sr była w wersji sport… Na racing mam cylinder za słaby… To myślisz żeby wziąć tego Hebo czy Top Racing ?? Jeżeli wersja sport to 10mm może być? Jak w ogole wygląda wymiana wału? i co do membran to po tym przebiegu wymienić zawór na sportowy czy same płytkiż Gdzie znajduje się zawór?

Co ma piernik do wiatraka możesz wsadzić wał nawet do BIG BORE 77cc do tego sporta i będzie to samo byle tylko sworzeń tłoka się zgadzał.

Nie każdy ma do wydania 600-700zł za wał !! Dziś poza tym rozkręciłem trochę skuterek i zauważyłem że znowu obudowa filtra powietrza jak i sam filtr, oraz obudowa gaźnika była cała w oleju na którym osadził się syf i zrobił się taki smar.
1. Czego może być to powodem??
Co do wału ku odziwo nie ma żadnych luzów :slight_smile: Ale sprzęgło: zdarte okładziny i dzwon zrumieniony.
2. Czy te sprzęgło da rade http://sklep.mieloch.pl/product_info.php?products_id=2359&osCsid=8f44fd188a88b0397d0de1999690b70d i ten dzwon http://sklep.mieloch.pl/product_info.php?products_id=1422 ?
3. I jaki pasek polecacie Hebo Kevlar czy Poliniego Race?

Czy ja ci proponuje wał pod big bore? Daje przykład. Moim zdaniem lepiej kupić top racinga evo od racinga różnią się ceną 60zł a evo znacznie trwalszy

Ok a co do paska Polinii, hebo a moze jakis inny ?

Co jest powodem tego zasyfionej obudowy gaźnika i filtra ?? Z reszta sam filtr powietrza(wkład) tez jest w oleju.

Ja na twoim miejscu zainwestowałbym poważnie w tuning napedu
a mniej w powiekszanie cylka i gaźnika
powazny tuning daje po potem po kieszeni :confused:

co do paska mam hebo klevar przy sporym tuningu i jest godny do polecenia )